Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Sofie - 5 mars 2008 19:38

Usch jag känner mig verkligen inte på topp... Är totalt slut och känner mig som en misslyckad mamma.


I eftermiddags åkte vi hem till Helen och Alice efter dagis. Allt fungerade bra till en början men sen spårade Liam ut fullständigt. Skrek, kastade saker, slog mig och bar sig åt. Det fanns liksom inget slut på dumheterna. Funderade starkt på att åka hem men vi skulle äta tillsammans och Helen hade fixat mat. Tillslut blev det bättre och det gick okej under middagen men sen ballade han ur igen... Denna gång var det bara att ta honom under armen och åka hem. Han blir helt skogstokig, det värsta jag vet är barn som skriker och slåss och nu står jag här själv med en son med ett sådant beteende... Kan väl inte påstå att det känns så kul.


När vi väl kom hem hade han lugnat ner sig och vi satte oss i soffan och kollade på Dora tillsammans. Dessa vansinnesutbrott tar både på hans och mina krafter, vi satt som två hösäckar i soffan enda tills det var dags att gå och sova. Nu sover han och jag känner att jag inte orkar göra något, men dessvärre har jag jobb jag måste ta tag i. Måste och måste... men ni vet hur jag är;-)


Blir nog inget mer skrivet idag iallafall...

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards