Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Sofie - 26 mars 2008 20:54

Har väl inte precis mått super idag... Imorse hade jag ingen röst alls, Liam tittade lite konstigt på mig när jag försökte prata;-)

Har suttit med en filt om mig hela dagen (förutom de två timmarna jag var ute då förstås!), barnen och jag har lekt att jag har varit deras bebis plus att vi har lekt doktor! Man får inte vara dum;-)


Slutade tre idag så det var skönt. När jag kom och skulle hämta Liam var han verkligen i sitt esse! Han ville inte gå hem utan vi stannade kvar en stund och han var så glad över det. Skönt att man kan stanna ibland, vet att all personal inte uppskattar det men "våra" fröknar har ingenting emot det!


Sen tog det även en stund innan vi äntligen kom till bilen, det är mycket man kan upptäcka på en liten promenad på 50 meter - pinnar, smågrus, stora stenar, en hund, gräs, snö - you name it!

Efter alla upptäckter så åkte vi och tvättade bilen, var verkligen på tiden. Liam tyckte det var jätteroligt och satt och skrattade högt när det sprutades vatten på rutan:-)


Sen var det raka vägen hem och leka lite innan det var dags att börja laga middag, blev bandspagetti med kräftstjärtssås, mumsigt!


Nu sover lillprinsen och jag ska också bädda ner mig och hoppas på att jag kan sova bort mina basilusker.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards