Alla inlägg den 18 april 2007

Av Sofie - 18 april 2007 20:28

Ni vet väl om att ni kan kommentera det jag skriver?!

Över inlägget så finns det en kommenterarad, där är det bara

att gå in och skriva nå´t om ni vill, vore kul!

Fick min första kommentar på "mums filibabba" inlägget, och ja man kan ju bara gissa sig till vem som har skrivit det...;-)


Ni kommer inte att se eran kommentar på en gång för jag måste först godkänna den innan den läggs ut.

Av Sofie - 18 april 2007 17:21

Mattias ringde precis och sa att han köper med sig sushi till middag!

Bra där:-)

Av Sofie - 18 april 2007 15:59

Jag avskyr att stryka, men ibland har nöden ingen lag. Har precis strykit 69 skjortor och 43 jeans... Vad då överdriver? Det gör väl jag aldrig...

Känner att mitt humör blir sämre ju längre jag står framför strykbrädan, så nu får det vara nog!

Hmm, kanske man ska köpa sig en Ironman? En goding som stryker alla överdelar åt en;-) Ja drömma kan man ju alltid göra, kostar typ 10-12.000 kr. Nej förresten jag sk**er i det, tänk hur många toppar jag får för det istället:-)

Av Sofie - 18 april 2007 14:53

Denna fina och tuffa keps som Mattias köpte till Liam när han var i USA

är borta:-( Vi har letat överallt men den finns ingenstans.

Troligtvis (eller rättare sagt, så är det) kom den bort i lördags när Liam och Mattias hade "killdag". Mattias konstaterade att: "Det är mycket man ska hålla reda på!"

Ja det är inte som innan man fick barn att bara klä på sig och sticka iväg... Ganska så många fler moment nu för tiden;-)

Om det är någon av er som hittar den - vet ni vems det är!

Av Sofie - 18 april 2007 14:06

Idag har vi träffat Camilla. Vi tog en promenad i det då ganska så fina vädret (när vi åkte hemifrån ösregnade det), men det är väl som vi alltid har sagt: soliga Solna. Var kul att se vad som har hänt och håller på att hända i våra gamla hemtrakter, byggs en massa nytt och gammalt fräschas upp.

Sen gick vi hem till Camilla och åt lunch. Liam åt för ovanlighetens skull inget vidare, spottade mest ut det han fick i munnen, busunge;-)

När vi senare skulle åka hem sträckte han sig till Camilla och gav henne en stor blöt puss:-) Ett gott betyg!

Hemfärden i bilen blev som vanligt lugn, en som körde och en som sov...

Av Sofie - 18 april 2007 07:57

Inget spökeri i natt:) Kände mig riktigt utvilad när Liam väckte mig kl 6.40 Han har ju inte sovit nonstop hela natten, men helt okej för att vara han;-) Vi har precis avslutat en mysig frukost, vi tände ljus i dag när det var så ruggigt väder. Nu väntar duschen! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards