Alla inlägg den 19 april 2007

Av Sofie - 19 april 2007 21:18

Det är inget bra på tv och jag känner mig lite trött, så jag tror faktiskt att jag ska krypa ner i sängen och läsa!

Natti, natti... 

Av Sofie - 19 april 2007 19:45

Glömde igår att skriva om när Liam badade.

Han älskar att bada och skulle kunna vara i badkaret hur länge som helst, men det får han inte, för då skulle hela han se ut som ett russin inte bara fingrar och tår;-)

Han har nu kommit på att det är jättekul att ställa sig upp och slänga sig ner igen, för då plaskar det ju så härligt. Men vi tycker det är lite farligt att han ska stå upp för balansen är inte den bästa och det är halt trots badkarsmatta. Så när han stog upp så sa jag åt honom att sätta sig ner (för femtielfte gången...), då tar han upp en mugg full med vatten och kastar på mig, kan säga att jag blev blöt;-) Mattias skrattade så han storknade och Liam såg helnöjd ut!

Av Sofie - 19 april 2007 18:40

I dag åkte Mattias till Island med jobbet. Är lite avis för det är ett land som jag skulle vilja åka till!

Skulle tippa på att han nu har badat i Blå lagunen, verkar bara så mysigt och häftigt!

"Blå lagunen är en naturlig geotermisk spa-anläggning som omges av lavafält och svarta sandstränder. Att koppla av i den varma (37-39 °C) lagunen i en ångande omgivning är en unik upplevelse. Den är berömd för sina unika egenskaper och sin effekt på kropp och själ." (hämtat från Luxury Adventures, www.lux.is)

Hoppas din vistelse på Island blir toppen:-)



Av Sofie - 19 april 2007 18:36

Har nu kommit hem från mamma och pappa. Precis när vi hade fått på oss alla kläderna och skulle åka började det att regna och värre blev det ju närmre vi kom hem. När vi skulle gå från garaget fullkomligt öste det ner så det var bara att springa, men det är inte lätt att springa fort med en liten kille på ena armen, 2 kassar och en väldigt tung skötväska på den andra... så med andra ord var vi BLÖTA när vi kom in. Men nu är vi torra och varma igen:-)

Av Sofie - 19 april 2007 16:26

Idag har vi (jag, Liam och mamma/mormor) varit i Farsta Centrum (länge sedan vi var där) för att handla present till gammelmormor (min mormor). Dessvärre hittade vi inte det vi skulle ha så efter en lunch blev det en sväng till Solna också. Det mamma skulle ha fanns inte i Solna heller så hon måste bege sig in till stan imorgon:-( Själv köpte jag present men vill inte skriva här vad det blev, inte för mormor läser bloggen men det är kanske nån som skvallrar;-)

När vi åkte hem somnade Liam som vanligt och jag blev jääääätte trött så när vi kom hem till mamma och pappa blev det att vi sov i bilen på uppfarten, mamma gick dock in till sig... Efter en ½timme vaknade vi och gick in. Där är vi nu och jag tror vi blir kvar tills hon ska på syjunta!


Av Sofie - 19 april 2007 08:24

Grattis min lilla gulleplutt på 11-månadersdagen, älskar dig!

Av Sofie - 19 april 2007 08:14

Har precis gjort mig i ordning, duschat och försökt piffa till mig lite (är väl bara att inse att man inte är lika "piffig" längre..., men man kan ju alltid göra ett försök!). Liam sitter då under tiden i sin babysitter (tänk att den funkar än). Han satt och lekte med ett måttband och ett tu tre så tyckte jag att det blev lite väl tyst och då hade han somnat, snacka om uttråkad;-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards