Alla inlägg den 24 april 2007

Av Sofie - 24 april 2007 22:16

...AIK till segern! En glad Mattias med andra ord:-)

Nej nu ska jag gå och lägga mig, imorgon väntar IKEA med Camilla/svägerska/faster!

Av Sofie - 24 april 2007 22:00

Har precis sett Desperate Housewives, gillar verkligen den serien:-)

Visste inte hur det skulle funka att se den idag med tanke på att jag är själv hemma och att Liam brukar vakna hundra gånger så man måste springa upp... men han skötte sig utmärkt, vaknade precis när eftertexterna började rulla! In med nappen och en klapp på kinden och han sover igen:-)

Av Sofie - 24 april 2007 20:57

...kom just på att jag glömt att köpa Clarityn:-( Det var ju det jag skulle göra idag, hmm lite förvirrad... Ja då får jag väl skriva upp det på morgondagens lista;-)

Av Sofie - 24 april 2007 20:50

Mattias är och ser AIK-Hammarby på Råsunda i kväll. Kan tänka mig att det är en härlig stämning och mysigare denna gång med tanke på vädret (sist han var på match var det kallt, blåsigt och hade snöat på da´n)!

Såg att AIK just nu leder med 1-0, det är bara att hoppas det håller i sig så det är en glad Mattias som kommer hem;-)

Av Sofie - 24 april 2007 20:40

Till lunch idag fick Liam blodpudding, det var första gången han åt det. Han tyckte att det var riktigt gott så länge han fick äta själv(!), om jag försökte mata honom ratade han det direkt, så det var bara för mig att koncentrera mig på min mat och låta Liam äta själv:-)

På eftermiddagen var vi som jag skrev tidigare ute och lekte tillsammans med mamma/mormor. Vi gungade, grävde i sandlådan, blåste såpbubblor och kröp runt i gräset, ja det var förstås Liam som kröp mest;-)

Av Sofie - 24 april 2007 15:09

En av mina önskningar har precis gått i uppfyllelse:-) Mamma har varit ute och gått med Liam så jag har fått sovit en stund, otroligt skönt. Tack snälla!

Nu är vi ute i det fina vädret och leker tillsammans:-) Så mycket härligare att vara ute när solen är framme!

Av Sofie - 24 april 2007 08:17

Fick igår kväll ett litet "glimten i ögat" sms från pappa där det stod att det var så gott att äta namnsdagsgodis;-) Måste väl erkänna att jag för första gången glömde bort den, ska inte upprepas;-) Inte för att vi firar namnsdagar (jag tycker det är lite löjligt eftersom inga av mina namn finns med i almanackan...), men jag brukar vara väldigt duktig på att komma ihåg sådant, men igår hade jag tydligen en liten svacka!

Så grattis i efterskott lilla pappa på namnsdagen:-)

Av Sofie - 24 april 2007 08:10

Vet inte vad vi ska hitta på idag? Men en tripp till Apoteket lär det iallafall bli, mina clarityn är slut och det känns som om det kommer explodera nu när värmen kommer, inte roligt för ögon och näsa men ack så härligt! 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards