Alla inlägg den 26 april 2007

Av Sofie - 26 april 2007 20:37

Nu ska jag gå och ta ett långt och härligt bubbelbad! Man får ju passa på, det är inte varje dag man badar utan barn, badankor och annat smått och gott;-) Efter det ska jag nog mojsa ner mig i sängen och läsa eller zappa lite på tvn kanske... Hur som helst så är det mysigt att få lite tid för sig själv:-) Men jag kan inte sticka under stol med att jag har tankarna hos Liam i mellanåt, han är för go´ min lille plutt!

Av Sofie - 26 april 2007 19:48

Grattis på namnsdagen alla mina kära vänner vid namn Terese:-)

Av Sofie - 26 april 2007 18:36

Grattis Anette på din 28 årsdag, eller hur många år var det nu igen;-)

Man blir ju inte äldre än vad man gör sig!

Av Sofie - 26 april 2007 18:26

I kväll är jag helt ensam här hemma, Mattias är på fest och Liam sover över hos mormor och morfar! En riktig lugn och härlig kväll helt för mig själv, ska njuta:-)

Av Sofie - 26 april 2007 18:15

Oj oj oj vilken dag vi har haft! Heldag på Skansen med detta underbara väder, kan inte bli bättre:-) Liam och Alice tycktes också uppskatta vår utflykt. Men de djur de var mest fascinerade över var nog alla fåglar, typ fiskmåsar och skator... Björnarna och hästarna var toppen också!

Vi lunchade på Solliden, satt ute och njöt (mammorna av solen och barnen av fåglarna)!

Tiden gick så snabbt bara, men den gör ju det när man har roligt:-)

Hemresan var väl inget vidare, tog 2 timmar, blä! Först väldigt segt på Strandvägen och sedan hade det hänt en olycka på Tranebergsbron så det stod i stort sett helt stilla... Men Helen kunde en liten genväg genom Traneberg (gammal Tranebergsbo som hon är) så vi klarade oss nog ganska bra ändå! Men barnen tyckte det var SÅDÄR att sitta i bilen så pass länge:-(

Men hem kom vi tillslut, tack Helen och Alice för en fantastisk dag!


Alice och Liam väntar på sin lunch!

Av Sofie - 26 april 2007 06:53

Liam har sovit som en gud hela natten! Bara vaknat två gånger från det att han gick och la sig, rena rama drömscenariet:-)

Nu är det dags för oss att börja med alla morgonbestyren för att så småningom bege oss av mot Skansen!

En härlig dag väntar:-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards