Alla inlägg den 27 april 2007

Av Sofie - 27 april 2007 19:57

Kom in igen för en liten stund sedan. Vi har varit ute på gården och lekt, träffade Pontus (2½år) som skjutsade Liam på flaket bakpå sin trehjuling:-) Mattias sprang dock med och höll i!

Nu har jag precis nattat lille prinsen och vi ska nu krypa upp i soffan och titta på senaste Bondfilmen. Myspys med andra ord!

Av Sofie - 27 april 2007 17:51

Idag gick Liam 4½ steg alldeles själv. Både han och vi sken som solar!

Av Sofie - 27 april 2007 17:48

Hämtade Liam efter lunch. Han blev jätteglad när jag kom och jag var lika glad över att se honom:-) Vi tog en tripp till Solna och tog en fika hos faster Camilla.

Nu har vi precis avslutat fredagsmiddagen, Liams bestod av köttbullar och makaroner och jag och Mattias åt thai! Tror nu att vi ska gå ut en sväng i det mysiga kvällsvädret:-)

Av Sofie - 27 april 2007 09:51

"Att ha en vän är som att vakna och känna att solen skiner"



Av Sofie - 27 april 2007 09:25

Har precis pratat med mamma. Det hade gått så bra med Liam (men det gör det ju alltid när han är där så jag är inte förvånad!). Hade sovit skapligt inatt och nu skulle dom ge sig ut på en promenad. Han hade fått potatis, fiskbullar och broccoli till middag igår, vilket han fullkomligt hade älskat:-) Är så kul nu när han kan börja äta "vanlig" mat!

Det är så skönt att ha mamma och pappa så nära, dels för Liam som älskar att vara hos mormor och morfar och dels för att få lite avlastning! Tack snälla mamma och pappa för att ni alltid finns för oss:-) Såklart att även vi tycker det är mysigt att umgås med er;-)


Av Sofie - 27 april 2007 08:09

Precis uppstigen från sängen. Känns som om klockan är jättemycket. Innan man fick barn så var sovmorgon förknippat med iallafall kl. 10-11, nu är sovmorgon kl 8, kroppen känner sig färdigutvilad vid den tiden, härligt, hela dagen framför mig!

Nu ska jag gå ner och sätta mig och äta frukost. Sätter nog på morgontvn som sällskap:-)

Är väldigt lugnt här hemma, Liam hos mormor och morfar och Mattias utslagen i sängen, kom hem fyra i morse efter vad jag förmodar en trevlig fest;-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards