Alla inlägg den 21 juli 2007

Av Sofie - 21 juli 2007 21:23

När vi var på Cypern drack pappa alltid en espresso efter maten, han tycker det är så gott. Så det första han gjorde när han kom hem var att åka och beställa en espressomaskin! Igår fick han den så idag har han njutit av både latte och espresso.

Det som är skönt är att den är helautomatisk så man behöver inte annat än trycka på knappen för att bli serverad kaffe! Nu dricker ju inte jag någon form av kaffe men den var snygg;-)


Av Sofie - 21 juli 2007 21:14

På förmiddagen var vi ute på gården, Liam lekte med Viggo i sandlådan. Efter det gick vi en promenad så Liam fick sova. När han vaknade åkte vi till mamma och pappa och åt lunch med dom.

Mamma packade sedan fikakorgen och vi åkte till båten. Liam är lite för rastlös för att åka båt, det går bra en stund men sen vill han bara springa runt och det är ju inte precis så mycket utrymme att göra det på en båt... Han gillar att köra, då ser han nöjd ut och rattar som sjutton!

Det var inte så skönt ute på sjön, blåste lite för mycket, så vi vände hem efter en stund och fikade hemma hos mamma och pappa istället.


Vi stannade även kvar på middag, jättegoda kalvfärsbiffar med sås och potatis, både jag och Liam åt så det sprutade ur öronen;-) Konstigt uttryck egentligen.


Mattias skulle ju ha kommit hem imorgonkväll men han beslutatade sig för att komma hem en dag tidigare. Han är ju inte 18 längre så han klarade inte en partynatt till;-) hihi! Nu ligger han nere i soffan och ser lite sliten ut, det är så när man har semester!

Själv är jag också jättetrött så jag antar att det blir en tidig kväll här hemma.


Nu väntar en tur på sjön!


Det bästa är att få köra morfars båt!

Av Sofie - 21 juli 2007 08:53

...Johanna på namnsdagen! Hoppas allt är bra med dig och att du har en skön semester:-)

Av Sofie - 21 juli 2007 08:44

Var väl ingen höjdar natt precis, jag hostade och hade ont i halsen, Liam sov oroligt och till råga på allt hade jag fått Markolioo och Linda Bengtzings låt "Värsta shlagern" på hjärnan, hörde den på radion igår och den har tydligen etsat sig fast...

Har fortfarande ont i halsen och har fått hosta men känner mig mycket piggare, skönt.

Vi är nu färdiga och får väl se vad vi ska hitta på, ganska så fint väder idag så kanske mamma och pappa vill ta en tur med båten, vi får se!


Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards