Alla inlägg den 20 juli 2007

Av Sofie - 20 juli 2007 20:08

Idag har det inte hänt så mycket, själv har jag mest längtat till kvällen så jag får gå och lägga mig...


Åkte till Liam vid lunchtid. Han höll på att spela bandy när jag kom. Tydligen hade han tagit mammas och pappas skohorn igår och gått och slagit på en boll så mamma var ju såklart tvungen att ge sig iväg idag och inhandla ett bandyset till honom;-) Han var faktiskt riktigt duktig, märks att han har bollsinne och gillar allt som har med bollar att göra:-) Vi åt lunch ihop sen åkte jag och Liam hem.


Vi har varit ute mest hela dagen, skönt nu när man kan sitta och titta på när han springer omkring, iallafall en dag som denna när man inte mår så bra. Liam fick lite stryk av Filip, men det är väl så när man är lillkillen på gården...


Efter middagen var jag tvungen att lägga mig i soffan en stund, var så trött. Liam fick tag i en servett och sprang runt och dammade och putsade här hemma, han tycker verkligen att det är jätteskoj, undra var han har fått det ifrån? Han höll på ett bra tag så jag kunde vila mig lite, skönt. Tvn stog på och varje gång det var någon som apploderade på tvn la han ner sin lilla dammservett och klappade händerna, sen var han igång igen! Tror jag får lägga ner en slant i hans sparbössa som tack för hjälpen;-)


Nu sover han och jag ska göra honom sällskap. Håller tummarna för att jag är bra imorgon!


Här är Liam i städartagen på Cypern!

Av Sofie - 20 juli 2007 10:50

Vad har hänt med Britney Spears egentligen? Hon känns inte särskilt rätt någonstans...

Av Sofie - 20 juli 2007 10:39

Jordgubben är tydligen det populäraste bäret! Själv tycker jag hallon är bäst, kom på en andraplats. Men det är ingen som verkar tycka om krusbär för där var det ingen som hade röstat.


Resultat av 22 röster:

Jordgubbe 36,4%

Hallon 22,7%

Smultron 18,2%

Blåbär & Hjortron 9,1%

Björnbär 4,5%

Krusbär 0%


Nu till en ny omröstning, hur många av er som läser min blogg känner jag?

Av Sofie - 20 juli 2007 09:18

Åh vad det är tråkigt att se sin solbränna ramla av. Varför är det alltid så att det börjar på flygplanet på vägen hem? Imorse när jag vaknade kändes det som om solbrännan låg brevid mig i sängen;-) Det är väl bara att hoppas på att solen vill komma fram här hemma någon gång så man kan börja om... Just nu känner jag mig lika fläckig som en leopard, får väl sätta mig i en bur så kan Liam tro att han är på zoo även idag!

Av Sofie - 20 juli 2007 09:15

Känner  mig inget vidare idag heller:-( Har inte sovit så jättebra för jag har legat och svettats och frysit om vart annat och knaprat halstabletter. Ska ta det lugnt nu på morgonen så får jag åka och hämta Liam till lunch. Hoppas att han kommer sova middag länge så jag också kan vila då! Sen får han vara extra snäll mot sin lilla mamma som känner sig lite ynklig;-)

Av Sofie - 20 juli 2007 09:15

...mamma på namnsdagen!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards