Alla inlägg den 22 juli 2007

Av Sofie - 22 juli 2007 21:58

Blev ingen film och inget godis för den delen heller... Men jag har legat i soffan och läst, skönt det med:-)

Nu är jag så trött så ögonen går i kors så det får nog bli sängen nu,

natti natti!

Av Sofie - 22 juli 2007 21:51

Liam är verkligen besatt av bilar, bussar, båtar, motorcyklar you name it! Allt som har en ratt och motor är toppen:-) Är vi ute och åker bil och vi åker förbi en buss hojtar han glatt: Dä (där) eller titta!

Ute på gården är han överförtjust i grannens bobbycar, ångrar mig att han inte önskade sig en så´n när han fyllde år. Alla man pratar med säger att det har varit den bästa leksaken, eftersom man kan ha den både inne och ute. Får väl se om vi kanske köper en så´n till honom:-)

Idag satt han på grannens typ hela eftermiddagen och rattade, jättegulligt. När granntjejen sen ville köra blev han lite sur;-)

Av Sofie - 22 juli 2007 18:46

Efter förra inlägget gick vi ut direkt. Va ute på gården och lekte men det var inga andra ute, va väl för tidigt (8.20)... Efter en stund gick vi en promenad med vagnen, började med att gå parksidan runt sedan fortsatte vi till solsidan. Liam somnade och jag satte mig på ångbåtsbryggan och läste i min bok, supermysigt! När Liam sedan vaknade lekte vi vid strandkanten innan vi började vår vandring hem. När vi kom hem tittade jag på klockan för första gången och såg då till min förvåning att vi hade varit ute i tre timmar!

Liam och jag åt lite melon och sedan åkte vi alla tre iväg för att köpa grind till trappen, ett måste just nu:-)

Vi var också in på Mio och Folkhemmet och kollade på soffor, men dom vi verkligen vill ha är antingen för djupa eller för breda för att passa in i rummet, suck:-(

När vi kom hem igen fortsatte vi med vår utelek, Liam är fortfarande ute, det är väl snart dags att komma in för att bada och sedan gå och lägga sig.

Jag har så ont i halsen, vägrar att ge med sig, plus att jag känner mig väldigt trött så det hade varit mysigt att få ligga i soffan med lite godis och en bra film. Hoppas det blir så;-) 

Av Sofie - 22 juli 2007 08:19

...Sabina som idag fyller 22 år! Hoppas du får en trevlig födelsedag borta på Island, vi har ju lite svårt att komma över på tårta;-)

Av Sofie - 22 juli 2007 08:18

Liam behagade att vakna supertidigt idag (igen...) så vi är redan klara för att se vad dagen har att erbjuda! Går väl ut en sväng nu skulle jag tro.

Vet inte vad vi ska hitta på idag, vi får väl höra med Mattias om han har något förslag när han vaknar.

Tills dess, ha en bra morgon:-)

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards