Alla inlägg den 25 juli 2007

Av Sofie - 25 juli 2007 22:08

Bjöd över mamma och pappa på middag som tack för jackorna, syrran var hemma hos dom så hon kom med också.

Efter maten lekte och busade Liam med dom, han var jättetokig och uppspelt. Lekte tittut genom fönstret till terrassen, sprang runt och snackade, delade ut blöta pussar osv osv:-) När dom sedan skulle åka hem blev han helt förstörd och grät, verkligen ett tecken på hur mycket han tycker om dom! Det är ju inte konstigt att dom har en så speciell relation med tanke på hur mycket vi ses, mysigt:-)

Liam gick och la sig och jag och Mattias tittade på en Beckfilm.

Nu är det väl snart dags att gå och lägga sig, jag orkar inte vara uppe så himlans sent på kvällarna med tanke på att man är uppe i ottan;-)

God natt!

Av Sofie - 25 juli 2007 19:15

Vad tror ni om denna mössa från Libero;-)

Av Sofie - 25 juli 2007 15:49

Blev ingen utgång för mig och Liam efter lunchen, det började att spöregna, visserligen har jag ju en bra jacka nu men vi stannade inne istället! Vi lekte inne på Liams rum, byggde med Lego. Liam fixade ett bo för den lilla katten, han kämpade och kämpade men det blev inte riktigt som han hade tänkt sig förmodar jag för han blev jättefrustrerad och började gråta. Jag hjälpte honom och då blev allt frid och fröjd igen;-) Lekte med legot en lång stund, kul nu när man kan leka lite med alla hundra miljoner leksaker som han har;-)


Efter ett tag började det klia i ögonen och det var dags att sova middag. Jag låg på sängen och läste min nya bok, Box 21, verkar mycket spännande!


En timme senare var vi ute på gården, nu sken solen, skumt väder. Viggo kom ut och dom började leka. Liam visade sin boll som han fick under cypernresan. Dom spelade lite men sen skulle Viggo åka iväg så Liam fick nöja sig med att spela med sin mor istället! Blev en tur till sandlådan också, den är het just nu;-)


Fotbollskillar

Den stora spaden är roligast!

Av Sofie - 25 juli 2007 12:53

Igår provade jag och Mattias varsin Henry Lloyd jacka. Jackorna passade perfekt och vi bestämde oss för att köpa varsin, men pappa skulle ordna med betalningen så länge sa han. Men i förmiddags fick jag ett sms av honom där det stod att vi fick våra jackor av honom och mamma! Hur snällt som helst, tack tack!

En vind- och regnjacka var precis vad jag behövde, har ingen och det behövs när man ska vara ute i vått och torrt med lillplutten;-)

Av Sofie - 25 juli 2007 12:49

När jag kom upp vid halv nio snåret då gick killarna och la sig, dom sov sen till kvart över tio! Då hann jag göra mig i ordning i lugn och ro och sitta lite framför datorn.


När Liam hade vaknat fick han syn på Viggo i fönstret och ropade förtjust "Go go", antar att det betyder Viggo! Vi gjorde oss iordning och gick ut men när vi kom ut hade Viggo gått in... Men vi lekte en stund och sen kom Viggo ut igen, dom har verkligen kul ihop. Nu har vi precis ätit lunch och Mattias har åkt iväg till tippen med massa junk.

Antar att Liam och jag går ut en sväng igen;-)

Av Sofie - 25 juli 2007 08:31

Idag fick jag sova enda till 8.20 Mattias och Liam gick upp vid halv sju. Liam "snackar" ju så mycket och högt nu för tiden så det var svårt att sova, men

det var otroligt skönt att få ligga kvar i sängen och små slumra lite:-)

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards