Direktlänk till inlägg 20 juli 2007

Lugn dag

Av Sofie - 20 juli 2007 20:08

Idag har det inte hänt så mycket, själv har jag mest längtat till kvällen så jag får gå och lägga mig...


Åkte till Liam vid lunchtid. Han höll på att spela bandy när jag kom. Tydligen hade han tagit mammas och pappas skohorn igår och gått och slagit på en boll så mamma var ju såklart tvungen att ge sig iväg idag och inhandla ett bandyset till honom;-) Han var faktiskt riktigt duktig, märks att han har bollsinne och gillar allt som har med bollar att göra:-) Vi åt lunch ihop sen åkte jag och Liam hem.


Vi har varit ute mest hela dagen, skönt nu när man kan sitta och titta på när han springer omkring, iallafall en dag som denna när man inte mår så bra. Liam fick lite stryk av Filip, men det är väl så när man är lillkillen på gården...


Efter middagen var jag tvungen att lägga mig i soffan en stund, var så trött. Liam fick tag i en servett och sprang runt och dammade och putsade här hemma, han tycker verkligen att det är jätteskoj, undra var han har fått det ifrån? Han höll på ett bra tag så jag kunde vila mig lite, skönt. Tvn stog på och varje gång det var någon som apploderade på tvn la han ner sin lilla dammservett och klappade händerna, sen var han igång igen! Tror jag får lägga ner en slant i hans sparbössa som tack för hjälpen;-)


Nu sover han och jag ska göra honom sällskap. Håller tummarna för att jag är bra imorgon!


Här är Liam i städartagen på Cypern!

 
 
Sabina

Sabina

20 juli 2007 22:32

Vilken duktig kille ni har=) Hoppas det håller i sig, jag håller tummarna för det!

Krya på dig, kramar

http://binaswe.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 6 april 2008 08:40

Av Sofie - 3 april 2008 18:34

Tro det eller ej men idag ringde det ytterligare en förskolechef och undrade om jag var intresserad av att börja hos dom. Hon hade lämnat ett meddelande på telefonsvararen och när jag ringde upp så hade hon gått för dagen, men imorgon ska jag ringa ...

Av Sofie - 3 april 2008 18:29

Idag har jag varit ute i stort sett hela dagen. På förmiddagen gick vi till skogen på utflykt med alla barn, sen var det hem och äta lunch och sen ut igen. Härligt nu när det är så skönt ute! Nu är det toppen att jobba som jag gör, men när det är 10 ...

Av Sofie - 3 april 2008 07:02

Igårkväll gick Liam runt och ropade på mormor, jag sa då att imorgon (idag) så ska du vara hos mormor. Han sprang då ut i hallen och hämtade sina skor, jag förklarade igen att det inte var förrän imorgon. Han började då att storgråta:-(   Imorse när ...

Av Sofie - 2 april 2008 20:08

Idag när jag hämtade Liam så var dom ute och lekte. Det var en riktig härlig vårkille som kom springandes till mig, det är ju så skönt väder nu så barnen behöver ju inte vara påpälsade från topp till tå!   Vi tog en sväng till biblioteket tillsammans...

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards