Alla inlägg den 2 december 2007

Av Sofie - 2 december 2007 20:23

Imorgon är det fullspäckat program, så det blir nog inget bloggande förrän på kvällen.


Imorgon bitti åker vi in till stan för att ta den andra vaccinationssprutan inför resan. Sen passar vi på att strosa runt lite i stan. Tänkte att vi iallafall ska titta på NKs julskyltning och äta lunch innan vi far hem igen. På eftermiddagen väntar spruta på BVC. Så imorgon är en riktig sprutdag!

Men det gick ju bra sist så vi håller tummarna för att det funkar även denna gång.


Tänkte bara att jag informerar lite redan nu om vad som händer imorgon, vet ju några som får abstinens;-) när jag inte håller bloggen uppdaterad på flera timmar! hihi:-)

Av Sofie - 2 december 2007 20:19

Idag när vi var hos Liams farmor och farfar så fick han en stor svart panter av dom! Ett gosedjur alltså;-)

Han gillar verkligen den. När han skulle gå och lägga sig för natten var det väldigt viktigt att pantern fick följa med ner i sängen, gulligt.


Så nu är det tre vilda djur som delar säng; en panter, ett lejon och så Liam;-)

Av Sofie - 2 december 2007 17:05

Måste ju bara önska er en trevlig första advent:-)

Av Sofie - 2 december 2007 16:39

Imorse var det jag som fick somna om och sova till 9.15, hur skönt som helst! Mattias tyckte nog inte att det var lika kul;-)


När jag hade gjort mig färdig gick jag och Liam ut en sväng. Efter en stund så kom Mattias och vi åkte hem till hans föräldrar.

Liam och jag stannade ute och gungade lite granna tillsammans med farmor. När vi sen kom in var det såklart jättespännande med Zicco (hunden)! Han busade och slickade på Liam;-)


När vi satte oss och åt lunch så låg Zicco mest hela tiden under Liams stol, undra varför;-) Liam såg till att Zicco fick smaka på det mesta, han matade honom till och med med sked!


Farfar visade vad Zicco kunde göra för konster, det var både det ena och det andra. Liam tittade på med stora ögon. Såklart belönades Zicco med godis, Liam fick också ge. Tror dom blev bra kompisar med varandra!

När Liam sen skulle sova middag blev han helt förstörd och började ropa efter vovven. Jag förklarade att vi faktiskt var hemma hos vovven och att han skulle vara kvar sen när han vaknade. Tillslut somnade han iallafall.


Vi andra passade på att prata lite (annars ligger ju fokus ganska så mycket på lillplutten!) och ta en adventsfika.


När Liam vaknade fick han lite yoghurt och kex. Yoghurten älskade han men kexet var väl sådär, så han gav det till Zicco istället;-)


Tack för idag, roligt att träffa er!! 

:-)

Av Sofie - 2 december 2007 09:38

Sovmorgon!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards