Alla inlägg den 4 december 2007

Av Sofie - 4 december 2007 21:55

Liam skötte sig exemplariskt under Desperate Housewives, vaknade en gång i varje reklampaus! Med andra ord kunde jag titta på hela programmet ostört:-)


Kvällen har faktiskt gått bra (skönt med tanke på hur dagen har varit), inte så mycket hosta. Kanske ska ta upp chokladsåstuben och va beredd med den och mer hostdämpande i natt;-)

Jag hoppas att denna natt blir bättre än föregående, för jag är i behov av sömn.


Nu ska jag hoppa ner i sängen, kram och sov gott!

Av Sofie - 4 december 2007 20:53

Åh hittade precis denna snygga klocka från Tritoni!

Känner att jag nog skulle behöva en klocka nu när jag snart ska börja jobba, denna skulle göra sig fint på min arm;-)


      www.tritoni.com


Av Sofie - 4 december 2007 19:56

Var precis in och läste om hotellet vi ska bo på och såg då att dom har internet i receptionen!

Så ni kommer nog få lite uppdatering även under tiden vi är borta:-)


Man kan ju inte sola, bada, äta och dricka gott hela tiden;-)

Av Sofie - 4 december 2007 19:41

Idag när vi skulle åka och tvätta bilen så sa jag till Liam:

"Du kan gå och sätta på dig skorna, jag ska bara gå på toaletten."


Ni må tro att jag blev förvånad när han en liten stund senare kliver in på toaletten med båda gummistövlarna på fötterna! Dom är till råga på allt för små, så jag tycker det är svårt att få på dom (obs! vi använder dom inte)!


Oj, oj, oj vad stolt jag blev och Liam såg väldigt stolt ut han med:-)

Av Sofie - 4 december 2007 19:38

Nu på fredag är det final i Idol. Dessvärre missar jag den, men jag kan ta det eftersom jag sitter på ett plan till Thailand då!!


Ja vad tror ni, vem kommer stå som vinnare, Marie eller Amanda?



Ni får jättegärna lämna en kommentar om vem som vann här på bloggen utifall jag besöker nå´t internetcafé:-)

Av Sofie - 4 december 2007 19:34

Usch är man en hemsk människa om man tycker det är skönt att dagen snart är slut? Har många gånger under dagen tänkt: Imorgon blir det bättre!


Nu har lillis somnat och jag hoppas på en lugn kväll. Gav honom hostdämpande på en sked med chokladsås på, funkade perfekt!! Han blev först alldeles hysterisk när han såg sprutan med hostmedicinen (han avskyr verkligen hur den smakar), men sen när han smakade på chokladsåsen så vägde den upp;-)

Ibland får man ta till lite onyttiga trix!


Ikväll hoppas jag på att kunna se Desperate Housewives!

Av Sofie - 4 december 2007 16:39

Usch jag ser framför mig hur jag kommer få telefonsamtal från dagis där dom vill prata med mig/oss om Liam...


Han har börjat bitas! Bara idag har jag säkert blivit biten 10 gånger, och det är ordentligt. Vi kan ju hoppas på att det är en fas som går över snabbt plus att han "bara" fortsätter att göra det på mig. Tack och lov har han aldrig gjort det på någon annan, man får vara glad för det lilla;-)


Jag blir såklart arg och säger ifrån, men det verkar inte bita (haha!) på honom! Någon som varit i samma situation och kan ge tips!?


Av Sofie - 4 december 2007 16:17

Nu har vi varit på en liten shoppingtur och tvättat bilen. Inga roliga saker vi köpte, men nödvändiga, tex blöjor, våtservetter och simblöjor!



Nu tror jag att vi har klarat av det mesta inför fredag. Jo jag ska köpa några pocketböcker också, men det ska vi göra imorgon. Då blir det bokshopping och matning av ankor i centrum! Har även lovat Liam att vi ska åka buss dit:-) Han tyckte det var så roligt igår när vi åkte både tunnelbana och buss!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards