Alla inlägg den 26 december 2007

Av Sofie - 26 december 2007 19:14

...Stefan på namnsdagen!

Antar att det är du Linda som får hälsa honom;-)

Av Sofie - 26 december 2007 19:07

Vi lider fortfarande lite av jetlag här hemma.

Första morgonen var vi ju som sagt uppe 04.37, dagen efter det var jag och Liam uppe 05.30, sen 06.30 sen slog vi till med att sova enda till klockan 9!!!


Det är lite si och så med sovandet (både på dagarna och nätterna), men jag hoppas på att vi snart är inne i det normala igen!


Snart är det iallafall dags att natta Liam (hoppas jag på!) och efter det ser jag fram emot en skön filmkväll i soffan:-)

Ont

Av Sofie - 26 december 2007 19:00

Jag har så fruktansvärt ont i min axel och ner i armen. I söndags så var jag och handlade och när jag lyfte matkassarna så kände jag hur det "small" till i axeln, sen dess har jag haft super ont.

Jag känner mig verkligen handikappad, det är höger arm/axel, för man använder sig såååå mycket av sina armar;-)


Hoppas på att det snart blir bättre!

Av Sofie - 26 december 2007 18:56

Idag har jag och Liam varit i Solna med syrran. Liam fick två likadana tröjor i julklapp så vi bytte den, shoppade lite mer till honom, åt lunch och strosade runt. Camilla hittade en superfin nyårsklänning på rean, ett riktigt fynd, 99:-! Hade kostat 400.


Vi kom när butikerna öppnade och det var skönt för ju längre tiden gick desto mer kaos blev det. Vi åkte väl därifrån runt två och då var det knök fullt med folk. Spenderade lite mer tid tillsammans med syrran innan vi åkte hem.



Av Sofie - 26 december 2007 09:03

Tycker så synd om pappa, han har varit dålig nu i tre veckor. Han äter nu starka mediciner så han blir så trött och hängig pga dom:-(

Vi håller nu alla tummar vi kan för att han ska bli frisk!

Av Sofie - 26 december 2007 08:57

Igår var det julklappsutdelning igen, till Liams stora förtjusning!

Så fort han fick se granen och klapparna som låg där under började han studsa som en studsboll och ropade öppa, öppa!

Det roligaste är fortfarande själva paketöppningen:-)


Igår fick han bland annat en snowracer, den satt han på väldigt mycket och såg överlycklig ut! Nu hoppas vi på att snön kommer.

Mamma som den sanna hjälten hon är la ut mattor och filtar och byggde en bana som Liam kunde bli dragen på. Upskattades väldigt kan jag säga;-)


På julafton fick Liam ett stor Legoset av farmor och farfar. Det är en stor djurpark, den har han tittat på varenda gång vi har varit i leksaksbutiken så han blev överlycklig! När han drog av pappret och såg vad det var glittrade ögonen och han viftade med armarna;-)


Tack allihopa för superfina presenter!


ps med tanke på alla grejer Liam har fått måste vi nog snart flytta till ett större hus;-)

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards