Alla inlägg den 17 december 2007

Av Sofie - 17 december 2007 10:37

Nu vaknar lillprinsen sa det ar bast att jag underhaller honom nu. Vi gar nog ut till poolbaren och tar oss nagot gott att dricka!


Hoppas allt ar bra med er dar hemma, kramar fran oss!


ps Liam saknar verkligen mormor och morfar, han pratar om er varje dag!

Av Sofie - 17 december 2007 10:35

Just nu ar Mattias och far massage, sen ar det min tur!

Det ar sa otroligt billigt sa det ar bara att passa pa:-) Har om dagen sa fick jag manikyr. Gissa vad jag betalade?

100 bath! Det ar ca 20 svenska kronor. Inte direkt som dom svenska priserna;-)


Mattias kopte en aftonbladet har om dagen och den var dyrare an min manikyr, hihi!

Av Sofie - 17 december 2007 10:30

Igar pa formiddagen sa var vi pa Kata Noi stranden, den ar saaaaa mysig!

Mycket lugnare och helt underbar sand. Liam alskar att sitta och grava dar!


Sabina och Martin var ocksa med. Nar vi badade sa borjade Sabina med att hoppa med Liam i vattnet, tog honom hogt upp i luften och lat honom plaska ner i vattnet med ett plums, kan saga att hon inte fick gora sa mycket mer an att "bumpa" med honom resten av dagen;-)

Martin gravde ett VALDIGT DJUPT hal i sanden,nar vi stallde ner Liam dar sa sag han inte over kanten! Sag valdigt roligt ut:-)

Av Sofie - 17 december 2007 10:29

Faktiskt har pa lucia sa var det ett cafe som hade lussebullar, pepparkakor och glogg! Men vi var inte sa sugna pa det har i varmen.

Av Sofie - 17 december 2007 10:23

Vi traffar Sabina och Martin ganska sa mycket! Liam har blivit sa fortjust i dom, igar nar vi akte hem fran patong och dom hoppade av vid sitt hotell sa borjade han att jattegrata:-(


Ja igar eftermiddag sa akte vi in till Patong. Det var valdigt kommersiellt om jag uttrycker mig svagt;-) Pa eftermiddagen/forkvallen sa var det mycket fosaljning i standen men sen nar klockan blev lite senare da drog alla barer igang och "tjejerna" kom fram, om ni forstar vad jag menar... Det ar sa tragiskt att se.


Det blev sushimiddag och sedan blev det lite barstopp. Liam fick sin obligatoriksa juice och vi andra pina-coladas!

Av Sofie - 17 december 2007 10:20

Vi har faktiskt lite otur med vadret, ar inget vidare:-(

Vi har bara haft en dag som har varit toppen, sa vi ar lite besvikna faktiskt. hade ju sett fram emot sol och bad varenda dag och att komma hem med en shysst branna men det ar bara att glomma.

Det ar ju varmt sa vi ar ju ute anda, men det ar inte riktigt samma sak...


Idag har vi varit in till Phuket Town. Helt hysteriskt med alla bilar, tuk-tuks, vespor, gatustand och forsaljare som vill att du ska kopa ALLT;-)

Men kul att ha upplevt det iallafall!

Av Sofie - 17 december 2007 10:15

Jaha da akte man pa den "obligatoriska" magsjukan...

Jag brukar ga under namnet stalmagen, men tydligen inte denna gang:-(

Blev riktigt dalig och svag, svimmade 2 ganger nar vi forsokte ge oss ut, sa det var bara att tillbringa lite tid i sangen. mattias gick till lakaren har pa hotellet sa han kom och tittade pa mig. Konstaterade att jag var mycket svag och hade atit nagot olampligt. Han skrev ut medicin som jag fick ata i tre dagar. Ar nu helt aterstalld!


Liam var sa gullig under tiden lakaren undersokte mig, da stog han vid min sida och holl en hand pa mig! Sott!


Men som sagt nu ar allt bra igen. Vi har val alla tre rakat ut for lite turistmage om jag uttrycker mig sa, men inte varre an att vi har kunnat klara av det!


Ni behover inte vara oroliga;-)

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards