Alla inlägg den 1 februari 2008

Av Sofie - 1 februari 2008 19:51

Idag när jag hämtade Liam från dagis och vi gick ut genom grinden gick han direkt till cykelstället och undrade var cykeln var. Han har ju blivit hämtat två dagar i rad nu på cykel. Jag förklarade att idag hade jag bilen och han såg då lite besviken ut.


Sen när det blir varmt och skönt ute så ska jag ta cykeln lite oftare!

Av Sofie - 1 februari 2008 18:50

Efter dagis så åkte vi till bokhandeln som ligger i centrum, där handlade jag plastfickor och en pärm som jag ska ha på jobbet.


Han som äger bokhandeln hade sin lilla hundvalp där, endast 8 veckor, hur gullig som helst! Åhh vi blev alldeles knäsvaga så söt var hon lilla Molly!


Ikväll när vi satt vid middagen så sa Mattias till Liam att imorgon så får du leka med Molly. Han trodde nog att hundvalpen skulle komma hem till oss men det är faktiskt kompis-Molly som kommer tillsammans med mamma, pappa och lillebror Sigge:-)

Av Sofie - 1 februari 2008 18:47

Härlig fredagsavslutning även för Liam, dom var sex barn idag och jag kom och hämtade halv två!

Hade gått bra på sovningen idag också:-)


När vi gick hem så sprang han och gav vikarien en kram, hon blev så glad!


Härligt att det går så bra nu, att han gråter vid lämningen kommer säkert fortsätta ett tag till men det känns inte lika jobbigt längre (ni förstår nog hur jag menar) eftersom han har det så bra resten av dagen!

Av Sofie - 1 februari 2008 18:44

Idag var det verkligen en skön avslutning på veckan, 8 barn och slutade tidigt!

Jag kände mig som en sagotant idag, satt i soffan mest hela dagen och läste sagor. En bok blev läst tre gånger på raken, "Bullen plockar svamp", en riktig favorit bland barnen.


Av Sofie - 1 februari 2008 06:15

Gud vad det blåste och stormade igår kväll och inatt. Hoppas det har lugnat ner sig lite nu.


Ja då var det sista arbetsdagen den här veckan, veckan har varit bra men det har tagit på krafterna. Inatt fick jag sova jättebra, Liam vaknade inte förrän 05.20 första gången!!! Men efter det hade jag svårt att somna om, antagligen för att jag kände mig utsövd;-) Nu ligger killarna och snarkar tillsammans inne i vårat sovrum. Jag smög in för att hämta kläder och det såg väldigt skönt ut!


Idag börjar jag tidigt så nu ska jag fixa det sista innan jag ger mig iväg.

Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards