Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Sofie - 25 februari 2008 21:29

Snart är det dags att gå och lägga sig, jag är verkligen supertrött nu för tiden på kvällarna.


Sov gott!


Av Sofie - 25 februari 2008 21:14

Imorgon är det dags för årets bokrea. Jag tycker det är roligt att kolla vad som erbjuds, men har inget speciellt som jag siktat in mig på. Vet att jag ska köpa en bok som man kan räkna i till Liam, han tycker det är så roligt när vi räknar tillsammans. Vet inte om det finns någon sådan på rean dock.

Imorgon hade jag egentligen hunnit och kolla lite på rean innan jag börjar jobba men nu jobbar jag ju extra för mina kollegor så det blir inget av det. Kanske man kan ta en sväng när jag slutat istället?!


Ska ni handla något?

Av Sofie - 25 februari 2008 19:12

Idag skulle vi ju ha åkt hem till Anton och fikat men hans pappa var sjuk så vi gick på café istället. Så roligt att se Anton och Liam in action, det var verkligen full rulle på dom! Efter att vi hade fikat gick vi ut till en park och lekte en stund innan det var dags att åka hem och laga middag.

Av Sofie - 25 februari 2008 19:09

Idag frågade min chef om jag ville skriva ett nytt anställningsavtal. Gissa om jag ville! Jag har tidigare haft en vikarietjänst men nu ville hon fastanställa mig:-)

Hon sa att hon är så glad att jag har börjat hos dom så hon hade dragit i alla trådar hon kunde nere på kommunen och hade tillslut fått klartecken att det var okej att fastanställa mig. Gissa om jag blev glad?!


Tydligen så har jag gjort ett bra intryck under de fem veckor jag har jobbat;-)


Känns jättebra!

Av Sofie - 25 februari 2008 06:38

Ny vecka igen! Tänk vad helgerna går fort.

Igår var det en riktig slappardag. Blev sent på lördagen och dessvärre tyckte Liam att det var dags att gå upp när klockan bara var 6.15


Lördagen var i vanlig ordning trevlig, vi kollade på Melodifestivalen (var väl inga höjdarbidrag denna omgång...), pratade strunt och spelade spel in på småtimmarna!


Idag slutar jag klockan 15 och efter att jag har hämtat Liam ska vi gå och fika med en dagiskompis till honom, Anton. Barnen skolades in tillsammans och jag och mamman hängde i personalrummet mycket ihop;-) Nu har vi inte setts på länge så det ska bli kul!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards