Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Sofie - 15 februari 2008 22:31

Med tanke på de senaste två nätterna så borde jag inte kunna hålla ögonen öppna, men istället så är jag inte trött nu när det är dags att gå och sova... Så är det jämt för mig, sover väl Liam - ja då är det jag som har svårigheter med att sova istället.


Hostan har varit ganska så lugn nu på förkvällen men jag hör att det blir mer och mer ju mer klockan går, så det är bara att ställa in sig på en vaken natt till. Tycker så synd om honom när han hostar så plus att det piper i bröstet på honom:-(


Nej jag ska väl gå och lägga mig iallafall och hoppas på att John Blund kommer på besök;-)


God natt!

Av Sofie - 15 februari 2008 16:15

Jaha nu är det snöstorm här hemma! Imorse när jag var ute med barnen på förskolan så var det kallt men solen strålade, jättehärligt. Nu när jag tittar ut genom fönstret ser det bara kallt ut...

Av Sofie - 15 februari 2008 14:58

Okej - Liam är sjuk:-( Han sover fortfarande, han har nu sovit i 3 timmar och 20 minuter, det är ett tydligt tecken på att han är dålig.

Funderar på att väcka honom nu faktiskt, se om jag kan få i honom något. Han har ju inte ätit på hela dagen.

VAB

Av Sofie - 15 februari 2008 11:55

Jaha då är det "premiär" för mig att vabba. Dom ringde från Liams förskola på förmiddagen och sa att han inte mådde så bra, jättehostig och hängig. Blev en kort dag på jobbet för min del, 8-10.30...


När jag kom och hämtade min lille plutt blev det full fart på honom men den orken varade inte så länge.

Han fick välja vad vi skulle äta till lunch och han valde korv, men det märks att han inte är bra för han rörde inte ens maten. Nu sover han, hoppas han får sova en stund utan att bli störd av sin hosta.


Det är så typiskt imorgon skulle vi träffa Stefan, Linda och Emma, vi har nu försökt få ihop det i över ett halvår men det är ALLTID någon som har blivit sjuk. Den här gången såg det så bra ut ända fram tills nu... Men vi är positiva och hoppas på mirakel;-)

Av Sofie - 15 februari 2008 06:59

Idag är man som ett levande lik... Natten har varit lika jobbig som igår, med andra ord inte många minuters sömn, gäsp. Skönt att det är fredag idag och att helgen väntar!


Nu ska jag snart iväg till jobbet, är ensam hela morgonen så jag hoppas på att den blir lugn;-) Idag slutar jag tidigt så Liam får lite kortare dag idag, kan kanske behövas med tanke på nattens bravader!


Ha en bra dag:-)

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards