Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Sofie - 4 februari 2008 20:58

Liam, mormor och morfar hade haft det så trevligt ikväll och allt hade gått toppen!


Mormor hade lärt Liam ett nytt trix - att gå på händer! Hon håller honom i fötterna upp och ner och så går han framåt med sina händer. Antar att han kommer vilja visa mig det imorgon;-)


Nej nu ska jag nog ta och slappa lite i soffan innan det är dags att gå och lägga sig, är ganska så trött efter en lång och intensiv dag.


Sov gott!

Av Sofie - 4 februari 2008 20:53

Då var man hemma igen, skönt!

Vi har arbetat med arbetsplaner och förberedelser inför vårt föräldramöte som vi har på torsdag. Det känns att man har varit borta från arbetslivet ett tag, man har liksom kommit ifrån "tänket" lite... men det är roligt att vara tillbaka! Vi har en pedagogisk handledare som utmanar oss med nya uppgifter och hon vill se utveckling på förskolan, det är så härligt med en inspirerande person som driver en framåt i sitt yrke:-)

Av Sofie - 4 februari 2008 15:44

Nu har jag hämtat Liam på dagis och tagit upp mamma. Dom sitter nu i Liams rum och leker:-)

Själv ska jag nu pussa lite på min prins och sedan bege mig tillbaka till jobbet för att ha möte fram till halv nio ikväll, lite segt men det får man ta!

Av Sofie - 4 februari 2008 15:40

Gissa vad som låg i brevlådan idag när jag kom hem?

Jo ett vadderat kuvert till mig, det är ju alltid lite spännande;-)

När jag öppnade så var det min kära vän Malin som hade skickat en present!

När vi träffades sist så hade hon ett läppbalsam som var så bra, jag frågade var hon hade köpt det och fick till svar på NK. Med tanke på att jag nästan aldrig är inne i stan så tänkte jag inte mer på det.

Men nu fick jag ett sådant av henne med en hälsning om Grattis och lycka till på nya jobbet!


Vilken tjej hon är:-) Tack snälla Malin!

Av Sofie - 4 februari 2008 06:38

Usch veckan börjar inget bra... jag har ont i halsen och känner mig inte riktigt på topp, men inte så pass dålig att jag är sjuk så det är ju bra!


Liams hosta vägrar att ge med sig, tror han är inne på tredje veckan nu med hosta:-( Men så har det alltid varit, har han väl börjat så tar det jättelång tid innan den försvinner.


Idag börjar jag tidigt så ska göra det sista nu innan jag åker iväg till jobbet.


Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards