Alla inlägg under juli 2007

Av Sofie - 1 juli 2007 20:31

Nu är det dags att fixa det sista och sen är det sängen som väntar med tanke på att taxin kommer 04.15 Vet att jag nog inte kommer att kunna somna tidigare men det kan vara skönt att bara ligga och slappa lite.

Så nu säger jag: Hej då (igen jag vet...)!

Kramar från en som ska sola, bada, umgås med familjen, äta goda middagar och kanske dricka en och annan paraplydrink (Jag ska dricka en för dig Sabina, jag lovar!)!!


Av Sofie - 1 juli 2007 19:04

När man är hemma hos mormor och morfar händer det alltid spännande saker tycker Liam! Liam fick smaka på cocosboll, vilket han älskade, kanske syns på bilden;-) Sen gick mormor ut och startade gräsklipparen, Liam kunde inte få nog av detta utan följde efter hela tiden, men här var det bästa att hålla moster i handen. Jag hjälpte mamma med att klippa framsidan, lika spännande då, hade publik som satt på verandan och tittade på;-) Det blev också en vända till vinbärsbuskarna och smaka lite, mums!



Av Sofie - 1 juli 2007 15:28

Ja som sagt i morgon åker vi till Cypern, ska bli jättehärligt! Kommer som ni säkert förtår inte blogga något under denna  period (hur ska jag klara det...), få se om det blir något litet inlägg kanske;-)

Jag kommer inte ha med mig mobilen, Mattias kommer ha med sin så om ni vill något nås vi där!

Blir nog något mer inlägg ikväll kan jag tro, men om inte:

Hej då och ha det så bra, vi hörs när vi kommer hem igen:-)

Kram!

Av Sofie - 1 juli 2007 15:24

Nu har vi varit i SolnaCentrum och shoppat, vi fick även sällskap av mamma och pappa. Liam fick två byxor och tre långärmströjor, precis vad han behövde! Vi blev bjudna på lunch, grillspett med bulgur, gott. Liam charmade killarna som jobbade där, dom tyckte han var jättegullig:-) Han lyckades flirta till sig en "förrättstallrik" med ananas och gurka! Dom var jättegulliga med honom:-)

På vägen hem tog vi upp Camilla. Hon sover hos mamma och pappa i natt eftersom vi måste till flygplatsen så tidigt imorgon, dom ska också med till Cypern för er som inte visste det!

Av Sofie - 1 juli 2007 10:20

Blä vilket tråkigt väder det är, känns riktigt bra att få stiga ombord på ett plan som ska ta oss till ett härligt Cypern imorgon bitti:-)

Liam och jag åker nog en sväng till Solna snart, Liam ska shoppa för pengarna han tjänade igår;-) Märkte nu när jag har packat att det är dags att uppdatera garderoben lite. Rensade igår undan sånt som är för litet och såg då att han verkligen behöver byxor och långärmströjor, så det blir vårt uppdrag idag!


Ps känner mig lika stolt i dag när han knatar omkring här hemma:-)

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards