Alla inlägg den 1 maj 2007

Av Sofie - 1 maj 2007 22:02

Mattias sa till mig kl 21.00: Ska inte du se Desperate Housewives nu?

Var helt säker på att det var söndag idag, så hade inte en tanke på det. Tur att man har en redig sambo;-)

Tänk då är det ju redan onsdag imorgon, tänk vad fort den här veckan gick!!

Nu ska jag göra som resten av familjen, sova!

Av Sofie - 1 maj 2007 20:17

Tänkte önska dig lycka till i morgon när du går tillbaka till jobbet efter en härlig mammaledighet! Jag kommer sakna att ha dig hemmavid på dagarna, kram till dig!

Av Sofie - 1 maj 2007 20:13

Usch, jag känner mig helt sänkt:-( Näsan rinner, ögonen kliar och är svullna och jag är så trött, jäkla pollen! Detta är baksidan med våren för min del, otroligt att man kan bli så påverkad av att träd och buskar slår ut. Ja, ja, det är bara att hålla ut, snart är det över... Trots allt så är ju våren bara så härlig!

Maj

Av Sofie - 1 maj 2007 16:31

Tänk att det redan är maj. Nu känns det som om värmen får komma för att

stanna:-) Längtar så efter att känna solens varma strålar! Älskar när det är varmt och skönt ute, är inget större fan av kyla och rusk.

Av Sofie - 1 maj 2007 16:24

Liams kusiner har varit här på en snabbfika! Isabell hade bakat sockerkaka som hon hade med sig, mycket god:-) Det blev förstås massa lek och bus. Isabell och Alexandra tyckte det var kul med Liams alla saker och Liam blev förtjust i tjejernas gosehundar som dom hade med sig. Ja ibland verkar det som om gräset faktiskt är grönare på andra sidan;-)

När det var dags för hemfärd var det dags för eftermiddagsluren för Liam, så han ligger nu och sover. Mattias är iväg och handlar och jag tvättar och plockar lite här hemma (känns som om tvättmaskinen går dygnet runt).


"Kusinskaran"

Av Sofie - 1 maj 2007 14:07

Det blev inga blommor från Plantagen, dels så fanns det inte så mycket att välja på och dels så var dom som fanns inte så fina:-( Vi får väl vänta nå´n helg eller två och se vad som kan erbjudas då.

Nu åkte Mattias och Liam iväg och skulle hämta upp kusinerna. Så nu om en stund blir det full rulle med lek och bus här hemma!

Av Sofie - 1 maj 2007 08:30

Nyuppstigen! Skönt:-)

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning, senare ska vi till Plantagen och köpa lite blommor och göra fint ute.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards