Alla inlägg den 30 maj 2007

Av Sofie - 30 maj 2007 19:25

...har bestått av utevistelse. Vi har bl.a varit i lekparken, men roligast i Liams tycke var nog när Pontus kom hem från dagis och dom lekte tillsammans, satt i sandlådan och cyklade! Själv kunde jag prata lite strunt med Pontus mamma Annika, hon är verkligen jättemysig:-) Vi bestämde att vi skulle ge oss iväg på någon utflykt tillsammans här framöver, kul!

Pontus har fattat lite tycke för mig så idag körde han iväg Liam när han satt på sin trehjuling och ställde honom borta vid förråden, sen kom han tillbaks till mig och busade;-) Liam såg lite förvånad ut och blev glad när Annika kom och hämtade tillbaka honom! Hihi:-)

Av Sofie - 30 maj 2007 12:36

Som ni kanske förstår så var inte bilderna från idag...

Av Sofie - 30 maj 2007 12:31

Lunchen blev en katastrof;-) Tortellini var tydligen inget som gick hem hos lille herren. Iallafall inte ner i magen, det var hur roligt som helst att kladda och slänga ner på golvet och även på sin mamma;-) Efter att vi var klara var det bara raka spåret upp till badkaret.


Visar här att Liam faktiskt oftast försöker att äta med bestick och inte slänger ner maten på golvet!

Av Sofie - 30 maj 2007 11:30

Gick en promenad till centrum men känner att jag nog inte är helt okej för jag blev alldeles svettig. Vi tog bussen hem, lika spännande varje gång tycker Liam:-) Fikade med lite festis ute på ängen. Nu är det dags att börja göra lunch.

Av Sofie - 30 maj 2007 11:29

Nu har Liam förstått tekniken med att dricka ur sugrör!

Av Sofie - 30 maj 2007 09:32

Vi är inte helt krya här hemma, men inte dundersjuka heller! Kvällen/natten har gått sådär, både jag och Liam har sovit oroligt pga baciller...

Nu på morgonen har vi tagit det lugnt och gjort alla våra glamourösa sysslor; tvättat, plockat ur diskmaskinen och hängt tvätt... Under tiden har Mix Megapol underhållit oss, lyssnat på Jagad, lyssnar på det varje dag, kul! Här om natten drömde jag t.o.m att jag var med och jagade och vann, skumt;-)

Nu ska jag ge mig ut på en promenad och Liam ska få sussa i vagnen.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards