Alla inlägg den 9 maj 2007

Av Sofie - 9 maj 2007 21:30

Det är så tyst så tyst här hemma, Liam sover och Mattias åkte för en stund sen in till stan för att gå på fest på O-baren. Själv har jag kollat roomservice och nu sitter jag framför datorn och kollar lite mail, surfar runt och skriver här! Har faktiskt lite tråkigt för tillfället och har inget roligt på lager att ta till heller;-) så det blir nog en tidig kväll och lite läsning i sängen!

Av Sofie - 9 maj 2007 19:53

Bokmarodören slog till här hemma idag igen... Han är väl kanske som sin pappa, gillar inte att läsa böcker, dock har Mattias inte förstört några för mig;-) så Liam har lite kvar att lära!

Av Sofie - 9 maj 2007 19:49

...har Liam ätit ordentligt! Han har stått sig under hela dagen på gröten vid frukost (matvägrade vid lunch) och sen en kiwi, men sen till middag slog han till! Jag hade gjort Chicken a´la King och det fullkomligt älskade han:-)

Får väl bjuda på det en vecka eller nå´t;-) 

Av Sofie - 9 maj 2007 19:43

Idag har vi inte gjort några större bravader;-) Vart här hemma bara. Gick till centrum fram och tillbaka för att handla, när vi kom hem kom jag på att jag hade glömt att gå in på apoteket och köpa fler clarityn, får väl bli imorgon då. Sen har vi varit ute på gården och lekt med kompisarna!

Har kommit på varför Liam inte äter lika bra längre, han äter sig mätt på all sand i sandlådan;-) Han fullkomligt svullar i sig! Tror att sanden är nå´n god dipp, slickar på spaden (fastnar mer sand då), doppar den i sanden och sen in i munnen, mums vad gott!

Av Sofie - 9 maj 2007 11:22

Vi har bara tagit det hur lugnt som helst nu på morgonen och förmiddagen. Vi har precis hoppat ur våra pyjamaser;-) Vi gick upp vid tio över sju och åt frukost sen lekte vi ett tag och gick sen och la oss igen. Det är så mysigt att ligga i sängen och gosa tillsammans! Vi somnade båda två och vaknade en timme senare:-)

Nu har det ju blivit dags att börja göra i ordning lunch, tänk vad tiden gick snabbt denna morgon då!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards