Alla inlägg den 4 maj 2007

Av Sofie - 4 maj 2007 19:41

Skulle gå på toaletten och blev lite förvånad när jag lyfte på toalocket, i toan låg nämligen en av Liams salvor, undra hur den hade hamnat där????

Är nog bäst att sätta lås och bom på toaletten!

Av Sofie - 4 maj 2007 19:36

Liam övar för fullt på att gå utan att vi håller i honom:-) Idag har han gjort stora framsteg, gick många stadiga steg och stannade t.o.m lite på vägen! Det "värsta" är att han blir så sprallig och glad när han märker vad han kan så då tappar han balansen alldeles.

Som man brukar säga: övning ger färdighet!

Av Sofie - 4 maj 2007 18:36

Gissa var jag hittade Liam för en stund sedan?

Jo inne i badrummet slickandes på toaborsten, blääää! Det blev tandborstning, tvättning och såpa i munnen... två av tre är i allafall sant!

Av Sofie - 4 maj 2007 18:27

Nu har vi firat Molly! Vi hade självklart med oss presenter men det hon gillade mest var de blöjor (de är lite för små...) hon fick av Liam, då vet vi vad vi köper nästa gång;-) Vi blev bjudna på lunch och sedan glasstårta, mums!

Tiden gick jättefort och helt plötsligt blev vi tvugna att ge oss iväg, parkeringen hade gått ut. Sprang ner till bilen, ville ju inte ha böter, väl där hade Liam somnat (en springtur på max 3 min!), så då var det bara att lägga i mer parkeringspengar och gå en promenad:-)

Tack för idag, mysigt att träffa er! Anette - hoppas du kände dig lite firad också, det är bara att inse att man inte kommer i första rummet längre;-)


Och till er som undrar: Ja magen hade blivit lite större, nu syns det på riktigt!

Av Sofie - 4 maj 2007 08:44

Blev som jag trodde, nu är han vaken:-) Maken till gott morgonhumör får man leta efter, han vaknar alltid med ett leende på läpparna och nu ville han direkt ner och leka, dock inte med sina leksaker... sitter inne i arbetsrummet och går igenom cdskivorna och pratar glatt med dom;-)

Av Sofie - 4 maj 2007 08:32

I dag ska vi på kalas hemma hos Liams kompis Molly! Liam sover fortfarande (inne i badrummet...) men kommer nog snart att vakna. Då ska vi klä på oss och sedan går vi nog ut en sväng och leker. Vi ska vara borta klockan 11, så vi har ju en liten stund att fördriva innan vi ska åka. I dag var Liam extra morgonpigg och vaknade 05.35 Anette berättade att Molly inte sover så länge längre, typ bara till 9! Ja jag säger då det, då har vi hunnit med en hel del;-)

Ska bli kul att både träffa Molly och Anette och att få se om Anettes mage har växt något:-)

Av Sofie - 4 maj 2007 08:13

I går när vi var ute med Liam efter middagen så var det lite kyligt och jag kände att jag blev kall. När vi sen kom in upptäckte eller rättare sagt kände jag att jag hade fått köldutslag. Kan berätta att det kliar så in i norden! Började med utslag på benen som sedan spred sig över hela kroppen:-( Jag gick och la mig samtidigt som Liam, skönare att ligga under ett varmt täcke. Så det blev en "halvrolig" kväll igår.

Men idag är dom borta så jag ska klä på mig mer idag så att jag slipper dom små rackarna;-)

Av Sofie - 4 maj 2007 08:11

Nämnligen tråkat ut min son med att stå framför spegeln och fixa i ordning mig så att han somnade inne i badrummet;-)

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards