Alla inlägg den 2 maj 2007

Av Sofie - 2 maj 2007 23:34

Har inte kunnat blogga något efter lunch, har inte gått, error!

Men nu är jag tillbaka;-)

I dag var det dags för Liam att sova hos mormor och morfar igen, han brukar göra det på onsdagar, hur mysigt som helst för oss alla;-) Lämnade av honom på eftermiddagen och åkte sedan till syrran, dags för henne igen att fylla på kyl, skafferi och frys. Snackade lite skit med henne och åkte sen hem igen. Har passat på att ta bort alla vinterskor (ja jag vet att vi är sena...) och fram med nätta och söta skor istället:-) Mest bara flytit runt här hemma och haft det lugnt och skönt, inga killar hemma...

Nu är det hög tid att gå och lägga sig, förstår inte att jag aldrig kommer i säng när jag är ensam hemma. Då är jag som Alfons; "Ska bara";-)

Imorgon måste jag hämta Liam tidigt för mamma ska till frissan kl. 9.00, bäst att passa på att få lite sömn nu, sov gott!

Av Sofie - 2 maj 2007 12:20

Trappan har varit en het sak ett tag nu för Liam. Nu när han kryper så bra så sätter han fart dit hela tiden, snabb är han också... Så man gör inget annat än jagar honom, för det man inte får göra är ju det roligaste;-)

Får kanske bli en shoppingtur till helgen och införskaffa grind!

Av Sofie - 2 maj 2007 12:13

Har varit ute hela förmiddagen, skönt väder fast det inte ser ut så!

Tror vi satt i sandlådan över en timme, varje sandkorn skulle inspekteras;-) Kul nu när han tycker det är roligt att gräva och leka med sandlådegrejerna! Sen blev det gungning, åka på en trehjuling som nån hade glömt ute och annat smått och gott!

Till lunch blev det leftovers från gårdagen, korvstroganoff. Det är en höjdare, men idag blev det fullkornsris istället för "vanligt" ris, det uppskattades INTE! Så det blev mest korv som slank ner i magen...


Av Sofie - 2 maj 2007 07:29

Oj, oj, oj vilken härlig natt vi har haft:-) Liam har bara vaknat en gång under hela natten, fantastiskt! Vaknade (06.20) av att han satt i sin säng och lekte med sina gosedjur, hur gulligt som helst! Då kan man inte annat än le och gå upp och känna att man är på bra humör:-)

Vi har nu ätit frukost och ska väl om en stund hoppa ner i badkaret.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards