Alla inlägg den 24 maj 2007

Av Sofie - 24 maj 2007 20:08

Imorgon ska jag ta min andra "fästingspruta". Ser inte diekt fram emot det, har inga problem med själva sprutan men jag fick så oerhört ont i min arm förra gången. Höll i sig flera dagar, men det behöver ju inte bli så denna gång, man kan ju alltid hoppas!

Av Sofie - 24 maj 2007 20:06

Liam är dålig, han är hängig, snoret rinner och hostar, stackars liten:-( Blir nog en tuff natt för honom, redan nu vaknar han stup i ett av att han hostar och är snorig.

Hoppas det inte håller i sig länge utan att han blir frisk fort!

Av Sofie - 24 maj 2007 20:02

Efter att vi hade ätit lunch tog vi en sväng till Solna Centrum. Liam behöver ett par till jeans och sandaler, han blir så varm i gympaskorna när det är fint väder. Jeans hittade vi inga i hans storlek men ett par sandaler med döskallar på blev det!


Av Sofie - 24 maj 2007 08:37

Den här gången hade natten varit bättre:-) Men han har visst blivit lite snorig och hade hostat lite på morgonkvisten, hoppas det ger med sig fort. Det värsta är att får han väl hosta så håller den i sig hur länge som helst:-(

Igår hade dom varit ute på cykeltur alla tre efter middagen, Liam satt bakpå mormors cykel (hon har fått en cykelstol av grannen)! Sen hade ju Liam såklart även cyklat på sin cykel (hade med sig den) och lekt massor i sandlådan. Nu höll dom på och gjorde sig iordning, mammas kommentar var: "Ja det är ju inte det lättaste att fixa iordning sig själv, han är ju överallt";-) Ja nu tar han sig fram som en blixt så det gäller att hänga med! Längtar tills han kan gå helt själv med skräckblandad förtjusning;-)

Av Sofie - 24 maj 2007 07:56

Somnade vid 22 igår och vaknade nu, härligt! Så nu har batterierna laddats lite igen;-)

Ser inte ut att vara så bra väder idag, när ska det härliga vår/sommarvädret egentligen komma? Vill ha sol och värme NU!

Inga större planer för dagen, ska väl göra mig i ordning och sen åka till min lille plutt. Antar att vi äter lunch ihop med mamma och sen får vi se vad vi hittar på.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards