Alla inlägg den 25 maj 2007

Av Sofie - 25 maj 2007 20:00

Jaha då fick man ont i armen denna gång också:-( Verkligen jätteirriterande att gå runt och ha riktigt ont pga en liten spruta, blä!

Av Sofie - 25 maj 2007 19:54

Nu har den andra framtanden äntligen brytit igenom. Känns som om det har varit så nära till det nu hur länge som helst, men nu är den här;-) Nu kan vi stolt säga att han har 4 tänder. Appropå tänder så läste jag en annan blogg här om dagen, en mamma som också hade en 1-årig son, men han hade minsann 16(!) tänder, måste vara rekord;-)

Snuvan och hostan håller i sig, värst blir det till kvällen/natten med hostan:-( Skönt iallafall att han mår så pass bra att man kan göra saker, märks direkt om han inte skulle orka, så vi håller tummarna för att orken inte tryter!

Av Sofie - 25 maj 2007 14:59

När jag hade fått min spruta åkte vi och hämtade upp syrran som var ledig idag. Sen fortsatte vår färd till Sigtuna. När vi var där för några veckor sedan med Malin så såg vi så otroligt söta förvaringsboxar i ett skyltfönster, tyvärr var butiken då stängd. Har inte riktigt kunnat sluta att tänka på boxarna för dom skulle passa så bra i Liams rum. Har letat i affärer på närmre ort;-) men utan resultat, så idag blev det till att ge sig iväg på långtur och inhandla dom!

Liam fick också en fin liten väska av sin moster som han kan ha lite smått och gott i! Camilla hade även köpt två bilar som låg i väskan när han fick den, tack tack!

Av Sofie - 25 maj 2007 14:58

Hurrarop och grattishälsningar till Anton som idag fyller 1 år!

Av Sofie - 25 maj 2007 09:19

Nu drar vi ut på nya äventyr;-) Först spruta och sen får vi se vart vi hamnar!

Hej så länge:-)

Av Sofie - 25 maj 2007 08:54

Mamma frågade mig här om dagen om Liam tittar mycket på djurprogram. Jag undrade förstås varför hon frågade det, han tittar inte alls på tv - har inte ro att sitta still;-) Jo för mamma hade sett ett djurprogram om apor och dom använder sig tydligen av en pinne som dom sticker ner i jorden för att fånga myror, som dom sen mumsar i sig! Liam beter sig precis likadant när han sitter i sandlådan, tar en spade, trycker ner den i sanden och mumsar glatt i sig sanden! Hihi, vi är nog små apor trots allt!

Av Sofie - 25 maj 2007 08:49

Den här klänningen har jag fastnat för, vill ha den! Är från MQs sommarkollektion, Bondelid.

Av Sofie - 25 maj 2007 07:34

Natten blev förstås inget vidare för lillskrutten, han har kämpat med hosta och snuva. Nu sitter han och leker och allmäntillståndet verkar helt okej, men det är snorigt och lite hostigt:-(

Vi ger oss nog iväg en sväng efter jag har varit och tagit sprutan, känns som om både han och jag kommer klättra på väggarna annars;-)

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards