Alla inlägg den 16 maj 2007

Av Sofie - 16 maj 2007 17:30

Idag har det varit en riktig utedag, härligt med så fint väder. Det har t.om poppat upp lite fräknar på mig! På förmiddagen var vi ute och gick en sväng och sedan åkte vi hem till mamma och lekte i deras lekpark. Mamma hade städdag idag så lagom till lunchen hade hon städat klart, så då gick vi in och åt ihop. Sen gick jag ut och gick igen, jag hade hållt Liam vaken (BVCs order...) hela fm så han somnade nästan så fort jag började gå. Mötte upp Anna och Emilia och tog en promenad med dom. Hamnade till sist hemma hos mamma och pappa igen och Liam och Emilia lekte i lekparken!

Mina underbara föräldrar undrade om Liam ville sova hos dom och det ville han ju förstås, även hans mamma ville det;-) Så nu är jag ensam hemma och väntar på att Mattias så småningom ska komma hem, då väntar en lugn myspys kväll i soffan och kolla någon bra film!


Av Sofie - 16 maj 2007 09:15

Nu är det dags att gå ut i friska luften och det härliga vädret. Dom sa på radion att det skulle bli sämre väder imorgon och till helgen så det är väl bäst att passa på att njuta nu, ska aldrig den riktiga värmen komma?

Håller tummarna för att det är bra väder på lördag då vi firar Liam, kommer många, så det skulle vara bra om vi kunde vara ute också. Det är i och för sig öppethus, men alla kan ju faktiskt komma samtidigt;-)

Av Sofie - 16 maj 2007 07:34

Idag känns det bättre! Det är ju tur att jag har en sån liten solstråle som är på bra humör direkt när han slår upp ögonen på morgonen, det smittar:-) Nu sitter han och leker och snackar med ett av mina halsband, allt som inte är leksaker är för tillfället roligast;-)

Dags för frukost.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards