Alla inlägg den 7 maj 2007

Av Sofie - 7 maj 2007 17:40

Efter lunch har Liam varit sitt gamla jag igen, glad och sprallig! Hade väl en liten svacka. Vi har idag lunchat med syrran, blev sushi, älskar det:-) När vi sedan åkte hem blev jag så otroligt trött så jag var tvungen att stanna och vila lite (Liam sov redan), så där stog vi på en parkering och sussade sött båda två;-)

När vi kom hem var det jättefint väder så då var vi ute i 2 timmar, vi var tvugna att springa in tillslut för det började att ösregna helt plötsligt, ja det har varit lite konstigt väder idag!

Nu väntar vi på att Mattias ska komma hem:-)

Av Sofie - 7 maj 2007 10:16

Har en liten grinig kille här hemma, trots lite vila, försöker förklara för honom att allt blir så mycket bättre om man sover på nätterna... Är ju urtrist väder idag, just nu öser regnet ner, så man vill ju inte ut och sätta sig i sandlådan precis! Syrran ringde precis och frågade om vi hann med en lunch med henne idag och det gör vi ju mer än gärna:-) Så nu ska vi göra oss i ordning för att sedan så småningom ge oss iväg.

Av Sofie - 7 maj 2007 08:11

Är glad att jag gick och la mig tidigt igår, hann väl åtminstone sova 1½ timme innan det blev nattvakeri:-( Känns som om både jag och Liam är lite griniga idag, vi får nog gå och sova lite igen om en stund, det brukar hjälpa! Liam sitter i mitt knä och försöker hjälpa till att skriva;-) Han får göra ett eget inlägg istället:


 ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
ggggggggggggg          nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngvvfrd f        dd   

p nA>


Hoppas ni förstod vad han ville ha sagt!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards