Alla inlägg den 17 maj 2007

Av Sofie - 17 maj 2007 18:47

Mattias fyller ju år när vi är på semester, så mamma och pappa hade köpt en present redan nu till honom, dels för att vi inte är hemma på födelsedagen och dels för att han ska kunna hänga med mig och Liam när vi ger oss iväg... Vad fick han då? Jo en jättefin cykel:-) Så nu kan hela familjen ge sig ut på tur!

Av Sofie - 17 maj 2007 18:42

Allt till kalaset är inhandlat, förutom tårta som vi fixar på lördag. Det "problemet" vi nu har kvar är hur alla ska få plats, ber till vädergudarna att det kommer vara sol och värme på lördag!

På hemvägen släppte Mattias av mig hos mamma och pappa. Det var då dags för sova så jag och mamma tog Liam ut på en sväng i vagnen.

Stannade sedan kvar hela dagen och lekte och hade skoj! Åt en god middag, oxfilé och potatisgratäng, mums:-)

Av Sofie - 17 maj 2007 10:02

Stackars mamma har nog inte fått många timmars sömn inatt, Liam har visst spökat hemma hos dom med... Men hon lät lika glad som vanligt när jag pratade med henne! Hon och Liam var ute i sandlådan och bakade kakor, Liam har lärt sig ett nytt ord - KA (kaka). Varje gång sandkakan har blivit raserad sträcker han fram spaden och säger "ka". Kul när det händer så mycket:-)

Ska försöka få lite fart på Mattias nu;-) så vi kan åka och handla inför kalaset på lördag. Efter det blir det att åka och pussa på vår lillkille!

Av Sofie - 17 maj 2007 08:50

Åh så skönt jag har sovit i natt, en hel natt i sträck, det är inte klokt hur skönt det kan vara;-) Tack mamma och pappa! Fick igår kväll ett mms från pappa där Liam sitter och badar i deras diskho och skrattar för fullt, så som vanligt har han haft det toppen:-)

Det blev verkligen en lugn kväll igår, jätteskönt att bara få sitta (okej ligga) i soffan utan att behöva springa upp och ner för trappan.

Utvilad och redo att se vad denna dag har att erbjuda!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards