Alla inlägg den 8 juni 2007

Av Sofie - 8 juni 2007 22:15

Blev som jag förmodade, fredag och lördag blev dom populäraste dagarna i veckan, lördagen vann!

Nu är frågan vilken årstid du gillar bäst, själv bara älskar jag sommaren:-)

Av Sofie - 8 juni 2007 20:35

Kan berätta att det är typ 500 grader i vårt sovrum... Kanske inte riktigt så varmt men nästan;-) Ingen pyjamas behövs här inte!

Av Sofie - 8 juni 2007 19:48

Idag tror jag det har varit värmerekord! Känns som om man har varit i utlandet. Vi tog en utflykt till stranden på förmiddagen, mormor/mamma ville också följa med. Vi lekte vid strandkanten och hade med oss lunchpicnic. Liam tyckte det var jättemysigt att få sitta i vattenbrynet och leka med sanden och vattnet. Sen var det också härligt att få sitta naken på en filt och mumsa i sig korv och makaroner:-)

När vi satt och åt lunch kom min kusin Ludde förbi en sväng (han bor i närheten), han tycker Liam är så cool och gullig (hans egna ord!) och gillar att busa med honom. Sen kom också pappa/morfar, så det var full rulle med besök på stranden;-)

Vi åkte hem till mamma och pappa efter lunchen, inte bra att vara för länge i solen. Sen har vi varit där hemma.

Vi bestämde oss dock att åka till en annan strand och ta oss ett dopp innan grillmiddagen. Kan säga att det var mycket kallare i vattnet där, 16 grader, så det kändes som om man hade istappar på kroppen när man kom upp;-)

Sen blev det middag och lite lek innan det var dags att åka hem!


Mattias är ute och förlustar sig med några kompisar ikväll så jag förmodar att dom sitter på någon uteservering och bara njuter:-) Tänkte att jag skulle vara snäll och bädda åt honom i Liams rum så får han sova ordentligt, kan ju behövas när man har varit ute;-) Liam får sova hos mig om det inte framgick;-)

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards