Alla inlägg den 21 juni 2007

Av Sofie - 21 juni 2007 20:28

Liam sover, Mattias kollar tv och jag bloggar... lugna gatan med andra ord;-)

Jag ska göra Mattias sällskap i soffan tänkte jag men först måste jag ju säga tack för idag, god natt och att vi ses imorgon till alla som läser min blogg!

Ha en skön kväll och ladda batterierna inför morgondagens midsommarfirande:-)

Av Sofie - 21 juni 2007 19:04

Liam och jag har bakat! Tro det eller ej men jag har faktiskt varit lite "hemmafrupysslig";-) Åter igen tyckte Liam att det var spännande när vi tog fram alla grejer, bäst var nog elvispen, han gjorde ljudeffekter till när vi vispade;-) Fast det bästa av allt var nog ändå att få smaka på smeten efteråt, men man blev lite kladdig och törstig...


Av Sofie - 21 juni 2007 19:02

Har inte känts så roligt idag med tanke på vad som hände i natt (se tidigare inlägg). Vi skjutsade Mattias till jobbet och sen åkte jag och Liam hem för att vänta på att låssmeden skulle komma. Han kom i eftermiddags och bytte alla våra lås, Liam tyckte det var mycket spännande när han höll på med sina verktyg.

Av Sofie - 21 juni 2007 06:58

Konstigt nog hade jag jättesvårt att somna igår (kan inte skylla på Liam för han skötte sig okej), tror jag kollade på klockan sista gången 02.15 Somnade tillslut men blev väckt av att min mobil började ringa kvart i fyra, såg att det var Mattias och blev lite orolig att det hade hänt något. Det var okej med honom förutom att han var arg, någon hade stulit hans väska på Fredsgatan 12 (restaurangen där dom var på sommarfest). I väskan fanns bla bil-, hemnycklar och hans jobbdator. Det var bara ner och låsa upp för honom och för hans del blev det att ringa till

polisen:-( Hade jättesvårt att somna om, låg bara och tänkte på vem som är så dum och tar andras grejer:-(

Liam vaknade 06.20 och då var det dags att gå upp.


Ps. Vi får väl ringa låssmeden senare idag så inga tjuvar kommer och tar oss;-)

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards