Alla inlägg den 11 juni 2007

Av Sofie - 11 juni 2007 20:21

Jag sa ju tidigare att Liam nog skulle uppskatta att åka buss och tunnelbana, men jag hade fel... Resan in till stan var helt okej men hemresan var inget vidare:-( Var ju jättevarmt och det är inte så kul att sitta still längre sträckor, men väl på bussen hem fick han komma upp ur vagnen och stå på sätet och kolla ut, funkade då lite bättre;-)

Vi åkte sedan hem en sväng till mamma och jag passade på att tvätta bilen. Pappa skulle ha varit stolt om han hade varit hemma och sett att jag faktiskt tvättade fälgarna med diskborste;-) Liam hjälpte till att skölja med sin vattenkanna!


Av Sofie - 11 juni 2007 20:02

Idag har vi som sagt varit och hälsat på mitt jobb. Liam trivdes alldeles utmärkt med alla barnen. Han hängde med på det mesta:-) När dom skulle in och äta traskade han glatt med och satte sig vid ett av borden, dock var han inte så förtjust i det som serverades (chili con carne).

Det var jätteskoj att träffa dom jag träffade, all personal var inte på plats så det blev "skitsnack" med dom som var där:-)


När vi gick från jobbet somnade Liam som en stock och sov ett bra tag.

När vi kom upp till Odenplan ringde Camilla (svägerskan) och det visade sig att hon satt i Vasaparken och åt lunch, så vi gick dit en sväng och pratade lite med henne.

När Liam vaknade hade jag kommit till Västermalmsgallerian och då var han hungrig! Så det blev premiär för honom på McDonalds, gillade sin hamburgare väldigt mycket vill jag påstå;-)



Liam sitter med alla barnen vid lunchen!


Liam och solstrålen Emma:-)



 













Premiär för hamburgare!

Av Sofie - 11 juni 2007 07:47

Tro det eller ej men Liam ligger fortfarande och sover! Har väl inte sovit så här länge på, ja jag vet inte om han har gjort det någonsin faktiskt;-)

Idag ska vi åka till mitt jobb och hälsa på. Hade tänkt att komma iväg i god tid, men nu blir det inte riktigt så;-)

Åker nog kommunalt, det är så svårt att hitta parkering inne i stan och sen är det ju inte gratis precis heller... Liam blir nog glad då får han åka buss:-)

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards