Alla inlägg den 19 juni 2007

Av Sofie - 19 juni 2007 12:41

Liam har en ny hobby! Han tycker det är mycket roligt och spännande att kasta ner alla möjliga olika saker i toaletten... Så fort man vänder ryggen till och toalettdörren är öppen kan man vara beredd på en surprise nästa gång man ska gå på toa;-) Igår hittade jag bland annat en napp och en disktrasa för att inte tala om en hel toalettrulle! Så det gäller att komma ihåg att stänga dörren, men även när man byter blöja och man måste fixa lite grejer är han snabbt dit...

Vet att pappa Mattias hade hoppats på att hobbyn skulle bli golf;-)

Av Sofie - 19 juni 2007 12:35

Liam ligger nu och sover middag, eftersom vi vaknade så "sent" blev det ingen sova innan lunch så han somnade nu på en gång! Han är inte helt okej, snorig och hes och jag tyckte nu när han la sig att han kändes lite varm:-( Vi har varit ute på förmiddagen (frisk luft kan ju aldrig skada), lekt lite i sandlådan och gått runt på gården och pulat med det mesta. Det var inga andra ute så det blev lite ensamt, men tillslut kom Pontus med sin pappa, dom hade varit på cykeltur. Killarna mätte sina styrkekrafter en stund;-) Sen var det dags att gå in och äta lunch, Liam har kommit in i en period då det bara är kött som duger... Potatis eller andra tillbehör kastas raskt ner på golvet. Skulle behöva torka golven varje dag känns det som;-)

Av Sofie - 19 juni 2007 08:14

Idag blir Liam 13 månader, han är nu mer än ett år, hjälp vad tiden går snabbt! Pussar och kramar till min lilla älskling:-)

Av Sofie - 19 juni 2007 08:11

Liam vaknade precis nu (och jag med), har sovit bra hela natten, jag njuter:-) Nu är det dags för frukost och sen får vi se vad som händer. Måste kolla in dagsformen på lillprinsen och se hur han mår idag.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards