Alla inlägg den 12 juni 2007

Av Sofie - 12 juni 2007 23:02

Nu är väskan packad inför morgondagen. Vi ska då till Lidingö och hälsa på min mormor. Hon passar en kompis hus och dom har pool så vi håller tummarna för att det är fint väder imorgon så vi kan bada i den:-) Bara det är varmt så är det ju skönt att ta sig ett dopp!

Huvudvärken börjar så smått ge med sig så jag tror nog att det är bättre tills imorgon. Jag ju sovit en del under dagen så jag kommer säkert ha svårt att somna nu...

Badväskan består av badkläder, handdukar, blöjor som man kan bada i(!) och lite badleksaker.

Liam vid poolkanten på Gran Canaria (feb -07)


Blöjor som tål vatten är bra att ha!



Nu väntar sängen, natti natti!

Av Sofie - 12 juni 2007 18:20

Pratade med mamma för en liten stund sedan. Dom hade ätit pannkakor till Liams förtjusning:-) Nu ikväll skulle dom gå ner till högstadieskolan och titta på alla fina flickor och pojkar, det är 9:ornas avslutningsbal ikväll! Mamma har haft många av dom som dagisbarn och tyckte därför det var extra kul att se dom.


Liam är verkligen på G att gå nu (håller tummarna för att det inte blir ett bakslag igen), han hade gått riktigt mycket hemma hos mamma, t.om över trösklarna som han förut har sett som ett hinder;-) Heja Liam, nu ska du se att du snart kan gå helt själv!

Av Sofie - 12 juni 2007 16:16

Nu har jag knaprat alvedon hela da´n och inte är huvudvärken borta för det:-( När jag hade lämnat Liam hos mamma var det raka vägen hem och lägga sig. Trodde att jag skulle kunna sova bort värken men icke sa nicke, den är kvar. Fick ringa Camilla och ställa in våran träff, känner att jag inte orkar det när det gör ont av att bara titta:-( Hoppas vi kan träffas någon annan dag istället. Hade ju sett fram emot att vara barnfri, äta lite gott och snacka massa strunt, men som sagt det får väl bli en annan gång...

Nej nu ska jag fylla på vattenglaset och vila mig lite till.

Av Sofie - 12 juni 2007 11:22

På lördag ska jag ut med Helen och Anna, ska bli så himla roligt! Vi tänkte att vi börjar med en drink (eller två!) och sedan går och äter på någon trevlig restaurang och sen lär det ju kanske bli en drink till;-) Så var det sist iallafall! Kanske blir det en Cosmopolitan för att känna oss lite som tjejerna i Sex and the city;-) Behövs lite glamour i småbarnsmammornas liv!

Känns som om vi bestämde detta datum för jättelänge sedan, men nu är det snart äntligen dags:-)

Av Sofie - 12 juni 2007 10:59

Väl ute så kom kompisarna också! Pontus hade tyvärr redan gått till dagis, han och Liam är polare. Pontus hade sagt imorse att han tyckte att han och Liam skulle åka buss tillsammans idag. Tyvärr ska ju Liam till mamma då men vi ska göra det en annan dag, behövs inte så stora utflykter;-)


Känner att en hemsk huvudvärk börjar krypa sig på, antagligen en blandning av trötthet och väder... Hoppas att alvedonen kommer hjälpa!


Mattias åkte tidigt tidigt imorse till England och kommer vara borta tills på fredag. Tyvärr så ligger kontoret dom ska vara på en bit utanför London så det blir inte så nära till all shopping och alla pubar;-) Men antar att dom tar sig in dit någon kväll iallafall, annars är det inte likt dom!

Av Sofie - 12 juni 2007 09:14

Fy f** vilken natt det har varit, jag har sovit max en timme:-( Känner att man är lite sliten just nu, men det är bara att bita ihop, snart är det semester och då är vi två här hemma som kan hjälpas åt! Idag är mamma snäll och stöttar, Liam ska sova hos henne:-) Själv ska jag då träffa Camilla (svägerskan) och sen ska jag SOVA;-)

Men nu ska vi gå ut och leka, ser lite tomt ut ute på gården för tillfället men det kommer nog snart ut lite kompisar!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards