Alla inlägg den 15 juni 2007

Av Sofie - 15 juni 2007 21:02

Fick ett mms av pappa igår där han sitter och håller i en 16 kilos torsk (han ser ganska nöjd ut!)! Det var tydligen inte den första heller i den sizen, med andra ord har han det riktigt bra på sin fiskeresa i Norge:-) Det blir väl till att äta fisk för mamma och pappa enda fram till jul;-)

Av Sofie - 15 juni 2007 20:11

Idag har vi träffat min farmor som var på besök hemma hos mamma. Hon är synskadad och ganska så "skröpplig" så hon orkar inte så mycket nu för tiden, men idag var hon väldigt pigg och alert så det var roligt att se! Hon tyckte så klart att det var kul att se Liam (som alltid) och sen åkte vi på en liten biltur vilket hon tycker är så roligt!

När hon åkte hem stannade jag och Liam kvar hos mamma eftersom både jag och mamma är gräsänkor;-) Vi åkte och handlade sushi som vi smaskade i oss till middag, gott! Till efterrätt skulle vi äta jordgubbar men dom var inte alls goda så det blev ingen efterrätt...

Nu ligger Liam och sover och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, vet inte om det är nåt bra på tv annars får jag väl tvätta lite eller nåt annat kul;-)


Av Sofie - 15 juni 2007 20:10

Detta fick Liam av sin gulliga pappa imorse:-)

Av Sofie - 15 juni 2007 09:09

Både kvällen igår och natten har varit jobbig... Igår kväll kom Mattias hem, vi låg dock och sov då. Men vi träffades en liten stund imorse, Liam blev så glad (jag också förstås!)! Liam fick en gap-påse med ett linne, en hoodtröja och en keps, jättefint. Mattias är borta ikväll så vi ses först imorgon igen, men då har det utlovats lek med Liam för fulla muggar:-)

Nu ska vi gå ner och hänga lite tvätt sen går vi nog ut en stund och leker med kompisarna. Lunch blir det hemma hos mamma, min farmor är där och hälsar på idag.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards