Alla inlägg den 29 juni 2007

Av Sofie - 29 juni 2007 22:30

Här hemma är det så tyst så tyst. Det är bara jag som är uppe, killarna är supertrötta och ligger och sover och har så gjort ett bra tag. Själv har jag kollat på tv och bara slappat. Ska nog också krypa ner i sängen nu, sov gott!

Av Sofie - 29 juni 2007 19:34

Glömde ju att säga att nu har Mattias semester börjat, jippie vad roligt:-)

Av Sofie - 29 juni 2007 19:28

Liam sov bara en timme efter lunch så från fyra har han varit trött (en timme på hela dagen räcker inte). Men jag höll honom vaken så nu ligger han och sover.

Syrran kom till mamma och pappa idag så när Liam vaknade lekte han en stund med sin moster, båda två hade lika kul tror jag;-) Sen tog vi en promenad till affären för att handla efterrätt som dom skulle ha ikväll (skulle ha löjromsfrossa med några vänner, är avundsjuk och hoppas det blir något kvar som jag kanske kan få ta del av imorgon, hihi!). Efter det åkte vi hem och var ute på gården och lekte fram tills det var dags för middag. Liams middag blev fiskbullar så efter det var det bara att ta ett bad, fiskbullsrester i håret luktar INTE gott kan jag lova!

Nu håller vi tummarna för att det blir en lugn kväll så jag och Mattias kan kolla klart på en film som vi började att se här om dagen, men det var en liten busunge som inte ville sova ordentligt då som avbröt oss...

Av Sofie - 29 juni 2007 12:55

När jag gick från frissan mötte jag två alkisar som stod och pratade med varandra, båda var bra runda under fötterna redan kl. 11.15


Den ena var så uppspelt att han inte visste var han skulle ta vägen. Var ju tvungen att tjuvlyssna lite;-) och den ene sa till den uppspelte:

"Men va ere me dig, du verkar ju helt galen?"

"Jo förstår ru ja ska på date ikväll, klockan sex smäller re, då ska ja på date!"

"Men menar ru re, de måste vi ju fira, kom!"

"Ja vi måste fira! Fan ja ska ju på date, hajjar ru jag ska på date, fan va bra!"


Hoppas dom inte firade för mycket nu bara så han inte kommer iväg på sin date;-)

Av Sofie - 29 juni 2007 12:52

Då har man blivit lite ompysslad och är fin i håret igen!

Nu har jag kommit hem till mamma och pappa, köpte med mig sushi till lunch, gott. Liam ligger och sover middag så jag passar på att blogga lite:-)

Det hade gått bra i natt, Liam hade sovit i stort sett hela natten. Men istället hade han inte sovit sin förmiddagslur så han var väääldigt trött efter lunch. Hoppas på att han sover ordentligt nu så inte eftermiddagen blir så jobbig för honom.

Av Sofie - 29 juni 2007 07:57

...Peter på namnsdagen!

Vet inte om han är här inne och läser precis, men Malin du kan väl hälsa honom från mig;-)

Av Sofie - 29 juni 2007 07:48

Nu är man uppe, ganska så tidigt fast man är barnledig. Anledningen till det är att jag och Mattias snart ska åka och bli "sommarfina"! Vi ska till Marina och få våra frisyrer uppdaterade;-)

Det är alltid lika trevligt när man är hos henne (fast dyrt...), bli ompysslad, prata strunt och bli snygg i håret!


Har inte pratat med mamma än så jag vet inte hur natten har gått för dom, men såklart återkommer jag när jag vet.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards