Alla inlägg den 2 januari 2008

Av Sofie - 2 januari 2008 21:13

Imorse så ville Liam ha en trasa för han skulle damma! Han tycker till skillnad från mig att det är roligt, vilken kille va!?


Han fick en disktrasa som han gick runt och gjorde fint med på nedervåningen. Innan vi skulle åka till Camilla så sa jag att han kunde gå in på toaletten och lägga trasan där...


Kan säga att jag blev lite förvånad när vi sedan kom hem på eftermiddagen och jag skulle gå på toaletten, öppnade toalocket och vad låg då där?

Ja precis, disktrasan!

Ett litet missförstånd helt enkelt;-)

Av Sofie - 2 januari 2008 19:15

Utanför på terrassen står Liams snowracer. Varje gång vi går förbi den tittar han med läääängtande ögon. Imore när vi satt och åt frukost sken han upp och sa snöar! Det kom några få flingor, men så fort dom träffade marken var dom borta.


Nej nu vill vi minsann ha lite snö så vi kan ge oss ut på en snowracer-tur!

Av Sofie - 2 januari 2008 19:02

Vi började med storhandling på Ica Maxi sen bar det iväg hem till syrran igen för att äta lunch. Efter det blev det nya upptåg, en tur till Jakobsberg. Vi gick och tittade lite i affärer, Liam fick strumpor, jag underkläder och syrran strumbyxor.

Liam fick även en jättefin bok av sin snälla moster! Tackar:-)


När vi tyckte att vi kunde gallerians alla skrymslen åkte vi hem till syster yster igen och lekte lite. Hon har en gosehund som Liam fullkomligt älskar!


När Liam och jag kom hem till oss så var det dags att börja laga middag, idag blev det kycklinglasagne. Blev jättegott. Alltid spännande att prova nya recept!


Mattias kom precis hem så nu leker han och Liam. Är väl sängdags snart för

Lillis och efter det blir det nog lite tv-tittande.

Av Sofie - 2 januari 2008 08:46

Igår innan vi gick och la oss så kastade vi allt godis vi hade hemma. Finns det ingenting hemma är det mycket lättare att låta bli, karaktären kanske inte är den bästa;-)

Nu är det frukt och grönsaker som gäller istället!

Antar att sockersuget kommer slå in om några timmar, men ska vara duktig och stå emot!


ps om ni har några nyttiga och samtidigt goda recept tar jag jättegärna emot dom!!

Av Sofie - 2 januari 2008 08:42

Ja som det brukar vara så höll inte nyårslöftet så länge, en dag (eller natt)... Inatt har det varit mindre roligt om jag uttrycker mig så:-(

Försökte prata med Liam imorse om att ett nyårslöfte ska man hålla i ett år;-)

Jaja!


Idag ska vi träffa syrran/moster. Ska storhandla åt henne först sen får vi se vad vi hittar på för skoj!


Mer info kommer ikväll;-)

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards