Alla inlägg den 19 januari 2008

Av Sofie - 19 januari 2008 19:22

Idag har vi inte gjort många knop. Vi var iväg en sväng och köpte present till syrran, hon fyller år på måndag men vi ska fira henne imorgon. Tänker dock inte avslöja här vad jag köpte;-)


Liam har även målat med vattenfärg på eftermiddagen. Det tyckte han va riktigt skoj! När vi var klara såg det ut som en bomb hade slagit ner i köket... Våra vita stolar hade helt plötsligt blivit blåprickiga;-) Tur att det går att torka bort så lätt!


När han satt och målade berättade han för mig vad det var han skapade! När han målade med svart var det pappas bil och när han målade med rött var det min bil:-)


Nu sover lillis sött och det blir nog en film för våran del nu skulle jag tro.

Av Sofie - 19 januari 2008 11:57

Nu sover Liam. Känner att det är ganska så viktigt så här i början att hålla på mat- och sovrutinerna som han har på dagis. Dom äter redan klockan 11 och sover efter det. Liam har inte tyckt att det är roligt att gå och sova på dagis, han blir jätteledsen:-( Men jag hoppas på att det snart ska vända.

Av Sofie - 19 januari 2008 11:55

I kväll skulle vi egentligen ha åkt hem till ett par kompisar, men dessvärre är deras lilla skrutta dålig:-( Hoppas hon kryar på sig snart!



Av Sofie - 19 januari 2008 09:26

Liam har sovit ganska så bra inatt, det resulterade i att han slog upp sina stora blå klockan tjugo över sex imorse. Lite för tidigt för min smak...

Men det var bara att gå upp, fast vi låg faktiskt och drog oss i 20 minuter.

Sen blev det frukost tillsammans med Dora, Miffy och gänget;-) Vi satt och åt frukost i 50 minuter, jättemysigt!


Sen väntade det gamla vanliga ... att göra oss iordning. När vi var klara med det har vi lekt, läst och bråkat lite... Liam har väldigt svårt att lyssna på vad jag säger för tillfället så dagarna fylls ofta av bråk, mindre roligt:-( Vet inte riktigt vad jag ska göra, känns så otroligt trist!


Snart ska vi åka en sväng till tippen och slänga ltie bråte som jag städade ut från klädkammaren tidigare i veckan.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards