Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Sofie - 26 januari 2008 15:53

Liam är nu lämnad hos mormor och morfar. Dom hade en överrskning åt honom när han kom, en verktygsbänk med massor av verktyg, skruvar, muttrar m.m Kan väl ana att den kommer att vara en hit ikväll!


Själv har jag så smått börjat göra mig i ordning. Malin och Peter kommer hem till oss först så vi hinner umgås riktigt ordentligt;-)

Det är alltid roligt att göra sig iordning för något speciellt (när man väl har bestämt sig för vad man ska ha på sig vill säga...). Det är roligt att få piffa till sig lite extra!


Ha en trevlig kväll!

Av Sofie - 26 januari 2008 12:21

Tittade lite på Lets Dance igår. Blev lite förskräckt när Susan Lanefelt och hennes partner kom indansandes, dom såg ju stelopererade ut i ansiktena båda två!




Av Sofie - 26 januari 2008 12:14

Nu för tiden får Liam knappt plats själv i sängen när han ska sova... Han vill ha massor av sällskap!

Just nu ligger han och trängs tillsammans med Lejonet, Tigern, Pantern, Nalle Puh, Kanin och Bolibompa draken!


Av Sofie - 26 januari 2008 12:09

Ikväll ska vi tillsammans med våra vänner Peter och Malin gå på Lux (www.luxstockholm.com), där ska vi avnjuta avsmakningsmeny med tillhörande vinmeny! Ska bli så roligt, mysigt och lyxigt:-)


   


Behöver jag tillägga att Liam kommer att vara hemma hos mormor och morfar;-)

Av Sofie - 26 januari 2008 11:41

Natten var väl inget vidare, Liam har hostat, hostat och hostat... Halv sju vaknade han men vi låg och drog oss till sju. Sen hade jag och Liam en lång och trevlig frukost tillsammans. Efter det gjorde jag i ordning mig, Liam satte sig på golvet utanför duschen och tittade i en tidning!

När jag var klar så hoppade vi ner i Fatboyen och tittade på Bamse, Liam gillar verkligen "Babbe"!


Efter en stund så började Liam bli trött igen och höll på att somna, då var det bara att klä på sig ytterkläderna och gå ut och aktiviera oss! Var faktiskt riktigt skönt ute.


Strax efter elva gick vi in och åt lunch, nu är det snart time för sovning.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards