Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Sofie - 3 januari 2008 15:49

Okej nu har vi varit ute i en och en halv timme till.

Kan säga att en hjälm MÅSTE införskaffas, har blivit några vurpor...


Liam tycker att det är lite svårt att ta sig fram i alla snömassor, men han kämpar:-)


Nu ska vi nog mysa lite med bokläsning och sen är det dags att börja med middagen.

Av Sofie - 3 januari 2008 11:26

Nu har vi varit ute i snön i över två timmar! Vi har åkt snowracer, skottat, klättrat i snöhögar och kastat snö:-)

Nu är kinderna på oss röda och det var faktiskt lite skönt att komma in i värmen igen.


Syrran tyckte att det lät så roligt med kälkåkning så hon kom hit för en liten stund sedan. Nu ska vi snart äta lunch och efter det blir det nog en välbehövlig vila för lillprinsens del.


Det är helt otroligt vad mycket snö det har kommit och det bara fortsätter att snöa.


Tjoho äntligen kan jag använda min julklapp!

Mycket snö är det, stora drivor att försöka ta sig upp för

Jag klarade det! Okej jag fick lite hjälp;-)

Av Sofie - 3 januari 2008 08:36

Snön fullkomligt vräker ner! Antar att Mattias fick en lång bilfärd till jobbet, brukar ju alltid bli kaos när det kommer snö...


Vi är nu klara här hemma men vi väntar nog med att gå ut en liten stund, det är ju fortfarande lite mörkt ute! Ska bli spännande att se Liams reaktion på snön, antar att det blir lite tultande innan han har hittat balansen ordentligt:-)

Av Sofie - 3 januari 2008 07:36

Usch en ännu värre natt än igår...

Känns som om jag inte ens har blundat en sekund:-(


Nu ska vi gå ner och äta frukost, har legat i sängen och kollat tv fram till nu. Skönt att iallafall få ligga kvar en liten stund!

Av Sofie - 3 januari 2008 07:35

Det är massor av snö ute:-)

Idag blir det en tur på snowracern det vill jag lova!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards