Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Sofie - 9 januari 2008 20:46

Liam tycker det är jätteskoj att gunga gunghäst, spenderade en hel del tid till häst idag!


Bus i myshörnan:-)


Sångsamling och utdelning av varje barns lilla docka!

Liams docka håller just nu på att tillverkas.

Av Sofie - 9 januari 2008 20:29

Efter inskolningen åkte vi hem till mamma. Mamma frågade såklart LIam hur det hade varit på dagis och han såg så glad och nöjd ut:-) Bra tecken!


På eftermiddagen hade jag tid hos frissan, det var verkligen på tiden. Slingade och klippte, faktiskt ganska så mycket på längden, men det är fortfarande långt men inte lika låååångt;-)


Liam var hos mormor medans jag klippte mig och Mattias hämtade honom sen där. Jag kom inte hem förrän halv sju och då var det mest gos i soffan med Liam innan det var tid för honom att sova.


Nu har jag laddat ner massa kort som jag ska framkalla imorgon, ska göra ett fotoalbum med familjen i som Liam ska ha på dagis.


Blir inget mer bloggande ikväll, orkar helt enkelt inte.

Sov gott!

Av Sofie - 9 januari 2008 20:23

Dagen började med att vi försov oss, har väl aldrig hänt! Kom lite senare än tänkt till dagis men det var ingen fara. Har gått jättebra idag, jag har ju fortfarande inte lämnat Liam men han har varit i andra rum än mig och han har tytt sig lite till fröknarna också! Självklart kommer han emellanåt och "tankar" lite mammakraft;-)


Idag ville han vara med på sångsamlingen. Det var till och med han som höll i den;-) Han gick in med ena fröken, satte sig i hennes knä och hjälpte henne med sångpåsen, kul! Själv satt jag med en annan liten kille i knät! Alice satt idag bredvid Liam och fröken:-)


Vi var kvar till efter lunch, imorgon kanske han ska sova där... vi får se hur status är imorgon.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards