Alla inlägg den 3 november 2007

Av Sofie - 3 november 2007 17:23

Vi köpte idag ännu fler barnspärrar till lådor och skåp. Vi har förut haft på de skåp som Liam har varit intresserad av men nu var det dags att låsa igen varenda låda och skåp! Man vill ju inte att han ska få tag på något som inte är så bra plus att jag tror att jag plockar upp det han har plockat ur ca 5 gånger varje dag;-)


Han kommer nog att bli lite förvånad när han märker att han inte kommer åt sina skattgömmor längre, hihi!

Av Sofie - 3 november 2007 17:15

Blev inget IKEA, var lite köksgrejer jag behövde men vi hittade det i en annan affär istället. Stora höjdpunkten var nog besöket i djuraffären!

Liam stortrivdes bland fiskar, fåglar, kaniner och marsvin:-) Han blev lite besviken när vi tillslut gick därifrån.

Efter det blev det storhandling och lunch. Vi kom hem lagom till att Liam skulle sova middag.


På eftermiddagen åkte jag och Liam till Kista för att åter igen kolla overall. Den jag hade siktat in mig på fanns inte här heller... Men jag köpte en annan. Vi provade när vi kom hem, hmm lite svår att stänga. Några extra prinskorvar och köttbullar under jul och den går nog inte att få ihop sen;-) Får nog åka en sväng till och byta till storlek 92, hoppas den blir bra så jag inte behöver jaga mer!


Idag tror jag att Liam har pappafeber. Han går runt och säger pappa hela tiden! Under tiden vi var i Kista ropade han efter pappa hela tiden, så nu när vi kom hem blev det bus såklart:-)

Av Sofie - 3 november 2007 09:49

I morse när jag var inne i badrummet och gjorde mig i ordning tyckte jag att det blev misstänkt tyst ute i vardasrummet. Smög dit och kikade, då sitter Liam i soffan med en fjärrkontroll och riktar den mot tvn. När tvn inte går igång tittar han mycket intensivt på fjärrkontrollen och börjar undersöka den! Han satt säkert där i 10 minuter och försökte få på tvn.


Han är mer intresserad av tekniken än av själva tvtittandet, för när tvn väl är på bryr han sig inte om den för fem öre.

Av Sofie - 3 november 2007 09:45

Kvällen blev väl sådär halvmysig igår... Liam har till och med börjat sova dåligt på kvällen nu också, så det blev ett himlans springande.

Natten behöver vi kanske inte prata om...


Får att låta ännu mera "positiv" kan jag ju gnälla lite på vädret också, grått, tråkigt och spöregn:-(


Nej men för sjutton det är ju lördag, jippie!


Idag blir det en tur till IKEA och sen har Mattias lovat Liam att vi ska åka till en djuraffär och titta på fåglar, fiskar, kaniner m.m Bara titta, inte köpa;-)



Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards