Alla inlägg den 25 november 2007

Av Sofie - 25 november 2007 18:45

Det var jättemysigt att komma iväg en stund idag tillsammans med en kär vän!

Vi har gått runt och strosat hela eftermiddagen på stan. Blev lunch på Tacobar, har inte varit där på år och da´r. Det kändes i och för sig som om jag inte varit inne istan på år och da´r heller... Håller mig till köpcentrum nu för tiden;-)


Blev ingen storshopping för min del, kom hem med tre saker till Liam. Ett par vantar, en kavel och en polotröja.


Kan verkligen påstå att vi fått julstämning idag. Vi har varit runt och kollat adventssaker och andra "julmys-grejer", finns verkligen hur mycket som helst!


Som sagt; det har verkligen varit en superduper mysig dag:-)

Av Sofie - 25 november 2007 09:33

Idag ska jag in till stan och träffa en kompis. Jag ska möta henne vid 12, då börjar vi nog med en lunch och sen blir det lite shopping.

Ska bli så mysigt!!

Av Sofie - 25 november 2007 09:29

Kvällen gick bra, Liam vaknade bara en gång. Men sen efter midnatt satte hostan igång på allvar, han har hostat och hostat och hostat:-(

Jag har inte sovit mycket under natten... Halv sex tittade jag på klockan sista gången och då hade jag fortfarande inte somnat.


Vi köpte igår hostdämpande på Apoteket, men den är tydligen väldigt äcklig. Liam spottar och fräser, vill INTE ha den!


Nu önskar vi att hostan snabbt går över.

Av Sofie - 25 november 2007 09:27

Igår när vi hade ätit middag gick vi över en sväng till grannarna. Dom hade köpt en ny ljudanläggning och ville att Mattias skulle kolla lite på den, inställningar och annat.


Efter en stund blev vi bjudna på gott vin och det slutade med att vi blev kvar där hela kvällen. Strax efter åtta gick jag in och la Liam och tog med babymonitorn, det är ju perfekt att ha den!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards