Alla inlägg den 13 november 2007

Av Sofie - 13 november 2007 18:38

Mattias ringde idag och berättade att han också hade fått värk i nacken:-( Verkar vara nå´n infektion vi fått, bacillerna har angripit nacken;-)

Jag har fortfarande ont, nu gör det ont ända ner till ryggslutet också, blä!


Blir nog en tidig kväll även ikväll, tror nog att jag kollar Desperate Housewives i sängen, skönt!


Ja ni har inte så mycket mer att tillägga nu, ska inte klaga mer idag;-)


Jo lite till... min mobil är fortfarande på villovägar...

Av Sofie - 13 november 2007 15:44

Kanske kan detta vara något för Liam att skriva upp på önskelistan?

En napp med Swarovski-kristaller, endast 549 kr!


Nja, känns inte som en jättenödvändig sak precis!

Liam är så nöjd över sina kära nappar som han har idag så jag tror vi hoppar över nappen "Blingalicious".


Du kan läsa mer på Aftonbladet.

Av Sofie - 13 november 2007 15:40

Jag vet inte var min mobil är någonstans:-(

Tycker att jag har letat precis överallt men jag hoppas att den ligger på något ställe som jag inte har tittat på! Har såklart provat att ringa på den, men jag tror att den är på ljudlös och då är det ju inte så lätt att höra;-)


Slarvmaja!!!

Av Sofie - 13 november 2007 15:37

Liam har blivit helt galen i att rita, eller "skriva" som han kallar det!

Han tycker det är jätteskoj att måla med sina pennor. Sen är det klart att han ber oss att rita lite olika grejer, både jag och mormor har fått öva på att rita bilar, hundar, grävskopor m.m Han verkar iallafall nöjd med vad vi lyckas åstakomma;-)

Av Sofie - 13 november 2007 11:36

Nu har vi fått varsin spruta, gick jättebra! Varken jag eller Liam blev ledsna;-)

Eller jo förresten, jag blev det när jag kom till kassan... 950 kronor gick hela kalaset på:-( Om tre veckor ska vi dit igen och ta ytterligare en spruta och sen en till efter 6 månader. Roligare kan man ju ha för dom pengarna än att bli stucken... Men man får ju tänka på att det är för en god sak!


Nu har vi kommit hem till mamma/mormor, snart bjuds det på lunch och efter det ska jag iväg på ett ärende så Liam för sova middag hos mormor. Inte han emot;-)

Av Sofie - 13 november 2007 09:00

...min mamma har lämnat en kommentar här på bloggen!

Där ser du då mamsen att det inte va så svårt;-)


Tack till er alla andra som också lämnar avtryck efter er, super upskattat!!!

Av Sofie - 13 november 2007 08:51

Blev inte så mycket bloggande igår. Jag hade så ont i nacken och ner i ryggen att jag var tvungen att gå och lägga mig så fort Mattias kom hem.

Har fortfarande jätteont men hoppas verkligen att det går över idag!


Nu ska jag och Liam åka in till stan och vaccinera oss inför Thailandsresan, hoppas Liam är tapprare än jag, jag gillar inte sprutor...


Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards