Alla inlägg den 11 november 2007

Av Sofie - 11 november 2007 20:07

Idag blev det 3-rätters middag för att fira min pappa och Liams pappa på farsdag!

Menyn bestod av:

Fetaostgratinerade räkor

Teriyakifilé med ris

Pannacotta med blåbär och hallon

Middagen blev uppskattad och alla tyckte att det var jättegott, tur för mig eftersom det var jag som var kocken;-)


Liam lekte som vanligt massor med mormor, men morfar fick också "jobba hårt idag, Liam ville att dom skulle gå upp på hans rum mest hela tiden! Där lästes det sagor och kollades på alla gosedjur.


Vid halv åtta åkte dom hem och Liam hoppade då ner i sängen och somnade nästan på en gång.

Av Sofie - 11 november 2007 13:45

Jag har så´n otrolig nackspärr:-( Det strålar ända ner till halva ryggen. Har smörjt med Ibumetin men än så länge har det inte gjort det bättre... Är så irriterande för man fungerar ju inte helt normalt när man har nackspärr, känner mig stel som en pinne!


Av Sofie - 11 november 2007 13:41

På förmiddagen kom Alexandra, Isabell och farmor Gittan och hälsade på! Zicco var också med men han fick vara ute på terrassen.


Liam visade kusinerna sina leksaker, speciellt hans nya stall. Liam fick paket av farmor och farfar, en polotröja och ett par tuffa byxor. Tack så hemskt mycket!


Vi var upp en sväng i Liams rum också, där blev det lek med fotbollen. Eller rättare sagt Liam visade sina färdigheter;-)


Dom åkte hem strax innan lunch, det var då dags för Zicco att bli lite rastad!


Tack för titten, ni är alltid välkomna hem till oss:-)

Av Sofie - 11 november 2007 09:00

Nu har vi precis avslutat en frukost i sängen!

Liam och jag överraskade Mattias med nybakta scones, serverade i sängen:-)


Mums och mysigt!

Av Sofie - 11 november 2007 07:45

Idag kommer Liams farmor och hans två kusiner Alexandra och Isabell och hälsar på. Dom skulle komma runt halv elva tiden, ska bli skoj för det var jättelänge sedan vi sågs!

Av Sofie - 11 november 2007 07:44

Grattis min snälla och underbara lilla pappa:-)

Vi ses senare idag då det bjuds på farsdagsmiddag här hemma!

Av Sofie - 11 november 2007 07:41

Natten blev verkligen inte vad jag hade hoppats på... Liam var så ledsen så jag kunde inte sova så jag gick in till killarna och la mig där tillslut. Liam lugnade sig men jag kunde inte sova, vid halv tre hade jag fortfarande inte somnat... Sen började lillis att krångla igen så jag har nog max sovit en timme inatt:-( Kontentan är: TRÖTT idag igen!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards