Alla inlägg den 4 november 2007

Av Sofie - 4 november 2007 19:47

...till både Linda och Gittan!

Hoppas ni har haft det bra på era resor:-)


ps Linda jag har saknat dina kommentarer;-)

Av Sofie - 4 november 2007 16:44

Oj vad vi har städat och rensat här hemma idag! Liam har varit hos mormor och morfar, bäst för alla;-)


Vi har slängt massa grejer som vi inte har använt på flera år, varför ska det bara stå och samla damm och ta upp värdefull plats?!

Nu känns det fint och skönt att veta att man inte har massa junk lite varstans.

Men det finns fortfarande lite kvar att göra, men det får vi ta en annan gång!


Jag har också varit en sväng till Solna och bytt Liams overall mot en större storlek, den kanske är lite stor just nu, men hellre det än att ha en som är på gränsen. Hittade även matchande mössa och vantar.

Mitt overallmission är slutfört, hurra!


Vi hämtade Liam efter hans vila och då hjälpte Mattias pappa med lite grejer samtidigt. Bra när man kan byta tjänster med varandra;-)


Av Sofie - 4 november 2007 07:13

Nu är det dags att äta frukost. Tänkte överraska Liam med ägg, stor favorit!


Efter det blir det plums ner i badet:-)

Av Sofie - 4 november 2007 05:39

Gårdagskvällen blev också "förstörd". Man kan inte göra något annat än att springa upp till Liam hela tiden, igår var det extremt.

Både kvällen och natten har varit hemsk, har inte sovit många minuter.


Såhär som det har varit de sista veckorna var det länge sedan det var, typ de 10 första månaderna... Trodde att vi hade kommit en bit på väg men nu är vi tydligen på ruta ett igen.


Jag var bara tvungen att skriva av mig lite.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards