Alla inlägg den 29 november 2007

Av Sofie - 29 november 2007 16:44

Inte bra att få några timmar extra... Har hunnit byta "outfit" 3 gånger;-)

Men nu får det vara bra, känns som om jag har gått igenom ett träningspass, med andra ord så är jag nog inte riktigt frisk. Hoppas det inte blir värre bara!


Nej nu ska jag gå och ta ett par alvedon och sen blir det väl till att bättra på "mejken" innan jag går till bussen.


Ha en bra kväll för det ska jag ha:-)

Av Sofie - 29 november 2007 15:41

Sitter här i ordning gjord och startklar, men då ringer telefonen och Malin berättar att hon är magsjuk:-( Så det blir inga drinkar och skitsnack.

Stackare, hoppas du kryar på dig snabbt!


Jaha vad ska man göra nu då? Blev väldans många timmar här hemma nu innan det blir dags att ge sig av.

Skit också att man hade hunnit göra sig iordning annars kunde man ju ha lagt sig en stund i sängen igen, men nu vill jag inte det.


Ja ja, jag får väl sätta på nå´n bra musik och försöka komma i partystämning!

Av Sofie - 29 november 2007 13:27

Nej nu ska jag ta och vila mig lite. Ska försöka att sova en timme så kanske man får tillbaka lite krafter!


Efter det blir det genomgång av garderoben och antagligen några hysteriska utbrott;-) "Jag har ju ingenting att ha på mig!"

Konsigt när det knappt går att stänga garderoberna...

Nå´n som känner igen sig?

Av Sofie - 29 november 2007 12:59

När vi var oss farmor senast så berättade hon att hon varit på Lindex och köpt en ny bh. Min farmor är ju synskadad så hon bad om att få hjälp och en expedit hade hjälpt henne att ta fram en bh i rätt storlek. Farmor betalade och tackade för hjälpen.


Sen tog det väl en vecka eller två innan farmor använda sin nya bh, hon tyckte då att den var lite konstig. Så nu när vi var där bad hon oss att kolla på den och då visar det sig att expediten har gett henne en amningsbh. Hallå vad tänkte hon på!? Min farmor är 81 år och är inte i behov av en amningsbh!

Den expediten hade uppenbarligen ingen koll alls på vad hon sysslade med.

Tråkigt:-(

Av Sofie - 29 november 2007 12:57

Usch jag är verkligen jätteförkyld! Nyser och snorar hela tiden.

Men jag tänker inte låta det stoppa mig inför kvällens planer. Det är ju inte så ofta precis man är ute på nå´t skoj, så jag tänker bita ihop!


Ska ju träffa Malin (chefens fru) innan och dricka lite drinkar:-) så det hjälper nog till att ta död på bacillerna;-)

Av Sofie - 29 november 2007 12:51

Blev lite ändrade planer imorse. Mattias tog bilen till jobbet ändå, får stå kvar där tills imorgon.


När jag var klar hos läkaren så åkte jag och Liam till Vällingby. Vi hann inte äta ordentlig frukost imorse så jag tänkte att vi kunde äta en mysig och lyxig frukost där. Men när vi kom fram så öppnade ingenting förrän klockan 10:-( Så blev det med den frukosten...

Men vi köpte oss varsin frukt sen gick vi runt och tittade i skyltfönstrena. Liam fastnade mest för Naturapotekets;-) Dom hade fiskar i sitt fönster (gjorde reklam för omega3 eller nåt). Så där stod vi och kollade i nästan en halv timme!


Sen strosade vi lite i affärerna och till sist så köpte vi med oss lunch och åkte hem till mamma. Liam ska ju sova där ikväll när vi är ute och förlustar oss;-)



Av Sofie - 29 november 2007 07:49

Såg precis att Sune har namnsdag idag och kom då att tänka på julkalendern "Sunes jul". Hur rolig var inte den?! Kommer ihåg att jag plus hela familjen satt som bänkade hemma för att vi tyckte den var så rolig:-)


Annars är ju "Trolltider" en favorit också!

Har ni någon favorit?

Av Sofie - 29 november 2007 07:38

Natten har inte varit bra. Dels har Liam sovit som en kratta och sen har jag blivit ordentligt förkyld (min tur nu...).


Har precis gjort mig klar och ska gå in och "väcka" killarna. Antagligen så ligger dom och kollar Dora;-)


Om ca en timme ska jag och lämna cellprov, kanske lite privat att skriva om, men jag uppmanar verkligen alla till att göra det! Har en kompis som har haft förändringar (har dock gått bra) så när kallelsen kommer så gör man bäst i att gå!


Efter det så följer vi med Mattias in till stan så han kan vaccinera sig och efter det åker vi och lämnar av honom på jobbet. På så sätt får vi hem bilen, med tanke på att det blir taxi hem ikväll/natt!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards