Alla inlägg den 18 november 2007

Av Sofie - 18 november 2007 17:31

Idag har väl inte varit nå´n höjdar dag precis. Vi gjorde mest ingenting på förmiddagen så efter vilan åkte jag och Liam iväg till Vällingby C och tog en fika, mest för att ha något att göra och att få tiden att gå. Det är kul att sitta och fika tillsammans för nu kan man ju sitta och "prata" med varandra!


Blev inte så mycket till tittande i affärer, Liam var inte på humör för det. Utan vi strosade mest omkring ute istället. Men jag hann se massa fina kläder i skyltfönstrena som jag gärna skulle vilja ha:-)


Nu har vi ätit middag, köttfärssås och spagetti. Liam fick skinka istället för han gillar inte köttfärssås. Men skinka det älskar han, åt som en häst;-)


Appropå häst så är det hästar på tvn just nu, hinderhoppning. Liam tittar med stora ögon och springer runt och frustar och smackar;-) Han gillar verkligen hästar, tur att det finns många hästar här där vi bor. Vi tittar på dom minst en gång om dagen!

Av Sofie - 18 november 2007 11:23

Det märks att Liam vaknade tidigare än vanligt imorse. Nu är han inte på sitt bästa humör precis, gnällig och gråter för minsta lilla. Det får väl helt enkelt bli en tidigare vila idag.


Mattias är genomförkyld (igen!) så han har ju inte heller nå´n ork och jag är trött... vilken familj va?!


Ja ja det blir nog bra en vacker dag;-)

Av Sofie - 18 november 2007 10:02

Jaha åter en natt när jag inte har kunnat sova... Har väl sovit mer än en halvtimme men inte mer än två... vad är det för fel på mig?

Liam har sovit bra även denna natt. Man tycker ju att man borde somna av ren utmattning med take på hur trött man är, men icke!


Liam vaknade tidigt imorse så sovmorgon blev det inte tal om. Men vi har haft en mysig morgon med lek och läsning. Nya favoriten är Mulle Meck Snickrar! Kul med lite variation;-)


Vet inte vad vi ska hitta på idag. Jag är shopping sugen men har inte så mycket pengar precis nu plus att vi måste ju spara lite inför resan!


Återkommer senare, ha en skön söndag:-)

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards